Maat groter wordt weer te groot ben ik bang. Dit is een 198, hij heeft een 206 regendeken en die is aan de grote kant.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bagheera_206 schreef:Andere vraag... Hoe doen jullie dat met wassen? Krijg deze week een tweedehands deken en die wil ik even laten wassen/impregneren. Ik kan ze bijvoorbeeld door EJ laten wassen. Die zit hier bij mij in het dorp.
Minoes schreef:Bagheera_206 schreef:Andere vraag... Hoe doen jullie dat met wassen? Krijg deze week een tweedehands deken en die wil ik even laten wassen/impregneren. Ik kan ze bijvoorbeeld door EJ laten wassen. Die zit hier bij mij in het dorp.
Ik was waterdichte dekens liever niet. Ik hoor te vaak dat de waterdichte laag aan gort gaat ondanks het impregneren.
Vanillia schreef:![]()
[ [url=m/MrRltO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dzAEpr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maat groter wordt weer te groot ben ik bang. Dit is een 198, hij heeft een 206 regendeken en die is aan de grote kant.
Bagheera_206 schreef:Andere vraag... Hoe doen jullie dat met wassen? Krijg deze week een tweedehands deken en die wil ik even laten wassen/impregneren. Ik kan ze bijvoorbeeld door EJ laten wassen. Die zit hier bij mij in het dorp.
Minoes schreef:Ik heb recent een tweedehands deken gekocht en die was helemaal haar en zand vrij.
Ik zou er nog eerder voor kiezen om met een tuinslang en borstel de deken aan de buitenkant schoon te maken.
Tarico schreef:Ik laat mijn dekens ieder jaar bij de EJ wassen. Ze zijn allemaal nog perfect waterdicht (Horseware en Weatherbeeta).
J0anieke schreef:Ik laat mijn dekens (qhp) ook gewoon wassen en waterdicht maken bij een ruitersportzaak. Gaat al jaren goed.
Sintara schreef:Ik hoor er altijd wisselende verhalen over. Ze worden vaak heel netjes opgevouwen door het bedrijf, en dan een half jaar in de kast bewaard. Tegen de tijd datze hem weer willen gebruiken komen ze er pas achter hoe het resultaat is.
Dus als je het doet, kijk dan na afloop snel even hoe waterdicht hij is