Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Darkness85 schreef:Mijn geschoren biefstuk staat sinds gister onder 350Gr.. Hij voelde helemaal niet warm aan onder z'n 200Gr in die zeikende regen...![]()
Weten jullie trouwens of je een amigo insulator staldeken ook goed als onderdeken gebruiken onder je Amigo outdoordeken. En dan bedoel ik meer of hij nergens uitsteekt bij de hals of aan de achterkant? En dat als allebei de dekens maat 198 hebben..
Darkness85 schreef:Mijn geschoren biefstuk staat sinds gister onder 350Gr.. Hij voelde helemaal niet warm aan onder z'n 200Gr in die zeikende regen...![]()
Weten jullie trouwens of je een amigo insulator staldeken ook goed als onderdeken gebruiken onder je Amigo outdoordeken. En dan bedoel ik meer of hij nergens uitsteekt bij de hals of aan de achterkant? En dat als allebei de dekens maat 198 hebben..
Ra_chel schreef:hier nu ong 250 erop , paard kwam vanavond met binnenzetten met kapotte deken uit de wei (200gr) volledige sluiting verbogen en uit de band gescheurd ,dus nog maar 1 werkende sluiting op de borst.
ze waren ook flink tekeer gegaan met zn allen in de wei , dus tja.
iemand enig idee wat het zou kosten om dat te laten repareren? als dat prijzig is ga ik op zoek naar een goede tweedehands. (was deze ook)