Icrack schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar Nouvel
ik ga vanavond passen, ben echt benieuwd!

JenniferU schreef:Gistermiddag deken er af gedaan
ben benieuwd hoelang ik hem af laat haha
ja ik ook...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Icrack schreef:En dat zijn allemaal Rambo dekens Simongek?
Ik kan er zelf met de beste wil van de wereld niks anders van maken dat wij de vliegendekens van Rambo een maat kleiner moeten hebben dan de overige Rambo dekens voor dezelfde pasvorm.
De meting zegt ook al genoeg dacht ik. Een deken maat met een ruglengte van 140 val je volgens de tabellen tussen de maten 185 en 195 in. Terwijl mijn protector met maat 175, vanmiddag gemeten, op 140 ruglengte uitkomt.
Icrack schreef:@ Yvank, de liner kwam bijna halverwege haar croup, dus bij regenval is min of meer de hele achterhand nat. Voor het doel waarvoor de liner bedoelt is vind ik dat persoonlijk onacceptabel en is in mijn optiek de liner te kort. Persoonlijk zie ik liever dat ook de liner gelijk valt met, of net over, de staartwortel zoals een deken/liner hoort te vallen. De korte pasvorm vanaf schoft naar de schouder/benen toe, daar kan ik nog mee leven. Maar een waterproof liner welke een royaal deel van de achterhand onbedekt laat vind ik niet kunnen eerlijk gezegd. Dan streef je het doel waarvoor de liner gekocht is voorbij immers