zo extreem vroeg ben ik nou ook weer niet begonnen met de dekens... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zo extreem vroeg ben ik nou ook weer niet begonnen met de dekens... 1997suus schreef:Nog steeds hier staat onze merrie met een 0 grams regen deken elke dag op het land en ook in der dunne vacht! Met rijden is ze niet eens extra bezweet door haar 'dikke' vacht (die ze dus bijna niet heeft...) Toch apart met deze kou, maar wel fijn!
ze zijn binnen een kwartier droog als ik ze gelongeerd heb, en verder staan ze lekker in de dekens
volgende week komt mijn mendeken van Donminick binnen
kben super benieuwd hoe dat zal bevallen voor aan de longe....
1997suus schreef:Nog steeds hier staat onze merrie met een 0 grams regen deken elke dag op het land en ook in der dunne vacht! Met rijden is ze niet eens extra bezweet door haar 'dikke' vacht (die ze dus bijna niet heeft...) Toch apart met deze kou, maar wel fijn!
Ze staat gelukkig nu binnen! Wat een weer, jeetje....
ilayda schreef:Hallo allemaal.
Mijn haflinger heeft dit jaar voor het eerst een deken. Nu heeft hij een 200 grams deken.
Nu vraag ik me af met welke temperatuur ik een dikkere deken op moet gaan doen, en hoeveel gram??