Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rideltje1992 schreef:Hier ook nog dekenloos.
zijn er ook mensen met geschoren paarden die 24/7 op het land staat? Hebben jullie nog dekens op?
Ze gaan hier het weekend de wei weer op, en dan blijft ze dag en nacht buiten, twijfel om dan maar een regendeken op te doen, staat nu zonder nog op stal.
doemaar schreef:Voorgaands hield ik mijn paarden dekenloos. Fjord krijgt mega vacht en wordt aardig aan het werk gezet dus begin januari voor het laatst geschoren.Uitrijdeken laten staan benen hoofd ook. Maar jeetje wat maak me dat deken gebeuren onzeker :p normaal had ik nu niet wakker gelegen als ze met zomervacht buiten stond. Maar nu sta ze in dr blote bille buiten en lig ik wakker want het regen. Ze heeft nog wel een tapijtje op haar rug. Maar ze had eerst 0 gram op. Voelde klammig en ze staat nu weer op de paddock met de kudde tot morgen ochtend. Nu ze op een kluitje staan durfde ik geen deken met die onrust. Heb geen goedkope dekens maarja ziek paard is nog erger. Ze kan wel schuilen. Hmm ik denk nu maar ze gaan niet zo maar dood xD