Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yelizaveta schreef:Ik heb vandaag de uitrijvliegen deken die ik in september heb gekocht gepast. Is hij weer te kleinIk had hem geruild met een maat kleiner en niet meer gepast omdat ik dacht dat het wel goed zou zijn. Niet dus, veel te strak aan haar borst en dan ligt er nog geen zadel op.
Zou ik hem nu nog kunnen ruilen in de winkel? Etiket etc hangt er nog aan maar het is wel al van begin september. Kunnen jullie merken aanraden voor paarden met brede schouders? Hoeft niet perse zebra motief te zijn. Dit is een 195, zou ik nog groter gaan of ligt het aan het merk?
Als ik nog groter ga kan haar achterhand er in zwemmen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Haar winterdeken is trouwens een 197, is er veel verschil tussen 195 en 197?
Nessa schreef:Grappig. Ik vind hem dus te strak bij de borst. Na even lopen drukte de sluiting helemaal in de borst.
Hij zit alweer ingepakt om terug gestuurd te worden.
Ik ga dinsdag even naar de EJ om de Spider en athletic te halen.
Eentje of beide weer terug. Als die ook niet passen weet ik het niet meer
RianneH schreef:Enige nadeel van de Bucas vind ik dat de gewatteerde voorsluiting erg warm is. Mijn paard heeft hem alleen op tegen de dazen straks, want er is genoeg schaduw in de weide om te schuilen voor de warmte, maar op d'r borst zweet ze dus altijd wel bij het dragen.
JenniferU schreef:Voor de bucas vliegendeken gebruikers:
Hoe bevalt deze bij warme dagen? Geeft de deken verkoeling ivm zijn zilvere kleur?
En hoeveel warmer is het rain gedeelte?
Ik twijfel tussen de buzz off en de buzz off rain
Nessa schreef:Grappig. Ik vind hem dus te strak bij de borst. Na even lopen drukte de sluiting helemaal in de borst.
Hij zit alweer ingepakt om terug gestuurd te worden.
Ik ga dinsdag even naar de EJ om de Spider en athletic te halen.
Eentje of beide weer terug. Als die ook niet passen weet ik het niet meer
Yelizaveta schreef:Ik heb vandaag de uitrijvliegen deken die ik in september heb gekocht gepast. Is hij weer te kleinIk had hem geruild met een maat kleiner en niet meer gepast omdat ik dacht dat het wel goed zou zijn. Niet dus, veel te strak aan haar borst en dan ligt er nog geen zadel op.
Zou ik hem nu nog kunnen ruilen in de winkel? Etiket etc hangt er nog aan maar het is wel al van begin september. Kunnen jullie merken aanraden voor paarden met brede schouders? Hoeft niet perse zebra motief te zijn. Dit is een 195, zou ik nog groter gaan of ligt het aan het merk?
Als ik nog groter ga kan haar achterhand er in zwemmen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Haar winterdeken is trouwens een 197, is er veel verschil tussen 195 en 197?