Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maikeltje schreef:Zo ziet de pony van mijn dochtertje er nu uit. Maar ik heb geen sjabloon gebruikt. Gewoon geprobeerd. Ik dacht: als het mislukt kan ik het er nog altijd helemaal vanaf scheren![]()
[ Afbeelding ]
Maysie schreef:Netjes gedaan maikeltjeZeker voor de eerste keer
![]()
Ik heb afgelopen weekend dit patroon geschoren bij een klant![]()
[ Afbeelding ]
Lien01 schreef:Maysie schreef:Netjes gedaan maikeltjeZeker voor de eerste keer
![]()
[ Afbeelding ]
ooh deze is ookwel mooi![]()
Maar ik vraag me nu af, is het niet raar dan een kalnt je vraagt van ik wil dit of dat nog op de kont laten staan ?
Heb beetje schrik dat die raar naar me gaat kijken als ik dat vraag :p
LisaaBloem schreef:Ik heb vorig jaar een klavertje drie geschoren op mijn (nu helaas verkochte) fjord. Met van dat ramenafplakspul heb ik een sjabloon uitgeknipt en die er op geplakt, zo eromheen geschoren en daarna nog een beetje bijgewerkt met een kleinere tonduese.
[ Afbeelding ]
Edit: ik had trouwens dat plakplastic bij de blokker gehaald, was gewoon een rol zwart oor niet zo heel veel geld.
maikeltje schreef:Zo ziet de pony van mijn dochtertje er nu uit. Maar ik heb geen sjabloon gebruikt. Gewoon geprobeerd. Ik dacht: als het mislukt kan ik het er nog altijd helemaal vanaf scheren![]()
[ Afbeelding ]
Maysie schreef:Netjes gedaan maikeltjeZeker voor de eerste keer
![]()
[ Afbeelding ]
Lianne97 schreef:mag ik ook meekletsen?
ik heb een hele dikke haflinger![]()
best wel een luxe type maar als ik dr laat scheren blijven dr benen dan harig of doen ze die ook mee (zonder dr sokken)?
en welk patron is leuk bij een haflinger ze heet romera en is een bitch hihi![]()
ik ben helemaal gek van elmo maar is dat niet raar?
iemand tips en weet iemand een goeie scheerster (of hoe dat heet)
Dankjullie!
Lianne97 schreef:mag ik ook meekletsen?
ik heb een hele dikke haflinger![]()
best wel een luxe type maar als ik dr laat scheren blijven dr benen dan harig of doen ze die ook mee (zonder dr sokken)?
en welk patron is leuk bij een haflinger ze heet romera en is een bitch hihi![]()
ik ben helemaal gek van elmo maar is dat niet raar?
iemand tips en weet iemand een goeie scheerster (of hoe dat heet)
Dankjullie!