Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Capriootje schreef:RianneH: Geen idee of dat simpel op zowel hals als deken te zetten, kan er weleens naar informeren. Thanks!
De 2 amigo's waren nog goedkoper als die ene duo met korting. Dan had ik wel 100 en 250 gram, 2 liners heb ik al dus dacht mooi dan ben ik klaar![]()
SBravour: Nu bij hypostore, maar ook bij de paardendrogist staat langere levertijd en hij is daar nog eens €100,- duurder als die ik nu in bestelling heb staan. Het probleem zit bij de productie van horseware en niet bij de winkel.
HorseTimeXL schreef:Ik twijfel heel erg, uitgaande dat de Amigo 190 wel goed ligt bij mijn paard, of ik eerst nog een fleece liner zal aanschaffen wat je min of meer kan rekenen als 50 gram of toch maar direct de 100 gram ga halen. Het is koud genoeg nu denk ik. Heb overigens geen echte koukleum.
RianneH schreef:Capriootje schreef:RianneH: Geen idee of dat simpel op zowel hals als deken te zetten, kan er weleens naar informeren. Thanks!
De 2 amigo's waren nog goedkoper als die ene duo met korting. Dan had ik wel 100 en 250 gram, 2 liners heb ik al dus dacht mooi dan ben ik klaar![]()
SBravour: Nu bij hypostore, maar ook bij de paardendrogist staat langere levertijd en hij is daar nog eens €100,- duurder als die ik nu in bestelling heb staan. Het probleem zit bij de productie van horseware en niet bij de winkel.
Ik heb op mijn Weatherbeeta via de dekenwasserij klittenband laten zetten zodat ik losse halzen kon gebruiken. Dat is me eigenlijk heel goed bevallen, je moet alleen wel zorgen dat je goed aftekent waar de klittenband exact moet komen.
[ [url=m/4Dk1LV.jpg]Afbeelding[/url] ]
@HorseTimeXL, hoe staat je paard nu? Ik maak zelf eigenlijk geen gebruik meer van mijn 50grams deken, ga ook over van 0 naar 100 wanneer het nodig is.
Capriootje schreef:HorseTimeXL schreef:Ik twijfel heel erg, uitgaande dat de Amigo 190 wel goed ligt bij mijn paard, of ik eerst nog een fleece liner zal aanschaffen wat je min of meer kan rekenen als 50 gram of toch maar direct de 100 gram ga halen. Het is koud genoeg nu denk ik. Heb overigens geen echte koukleum.
Ik ga ook altijd van 0 naar 100 en dit bevalt prima. De fleece liner kan je erbij kopen voor je eigen gevoel als je wilt wisselen maar is niet persé nodig.
Capriootje schreef:Ja die supreme zag ik ook, super mooie deken maar heb al die Rhino lite dus heb liever een gevoerde erbij. Heb de liner 100 en 200 dus dan kan ik ook dik genoeg gaan voor als het echt kouder is. Anders moet ik die supreme kopen en nog eens de 300 en 400 gram liners![]()
![]()
De Rhino is ook een optie maar inderdaad lastiger te vinden ook al, en ik vind de paarse kleur zo lelijkMaar als dat zo is, dan maar.
Capriootje schreef:Helaas heeft de Rhino lite ook de hals ring aansluitingen, nu er geen hals aan zit is dit prima maar die hals is al moeilijk te vinden (kleur van vorig jaar) en dan heb ik nog hetzelfde probleem met de aansluiting.
Ik kwam de Rambo supreme in 200 gram tegen, dit zou ook nog wel een optie zijn als die sneller te leveren is dus ga even kijken of die omgewisseld kan worden voor de duo. Wat een gedoe hé die dekens
Capriootje schreef:Hier ook onder de Rhino lite maar incl. 100 gram liner. Paard is echt een koukleum volgensmij. Z'n maatje staat hetzelfde qua warmte onder de deken met een 0 gram amigo.
Ik had twee nieuwe Amigo dekens besteld in de hoop dan de winter makkelijk rond te komen. Liefst heb ik Rambo maar bankrekening vind dat even minder leuk. De nieuwe reflective in 100 gram met hals en de medium met disk sluiting. Beide liggen heel mooi maar hebben helaas de hals aansluiting met de ringen. Paard krijgt hier helaas kale plekken van als hij geschoren is. Eerst was de 'plus' uitvoering met hals met de klittenband stroken dus daar hoopte ik ook op.
De rambo duo heeft klittenband maar is slecht te krijgen op het moment, heb hem in bestelling staan maar levertijd onbekend. Heb toch liever al wat in huis. Stap liever niet van Horseware af maar weet even niet welke ik dan kan bestellen. Iemand hier nog ideeën?
Capriootje schreef:Helaas heeft de Rhino lite ook de hals ring aansluitingen, nu er geen hals aan zit is dit prima maar die hals is al moeilijk te vinden (kleur van vorig jaar) en dan heb ik nog hetzelfde probleem met de aansluiting.
Ik kwam de Rambo supreme in 200 gram tegen, dit zou ook nog wel een optie zijn als die sneller te leveren is dus ga even kijken of die omgewisseld kan worden voor de duo. Wat een gedoe hé die dekens