Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bravura schreef:Zijn die Amigo dekens dan zo slecht van kwaliteit? 4 jaar, eigenlijk 4 seizoenen, is niet veel voor een deken. Hier had ik WB die 15 tot 20 jaar mee gingen. Na wassen steeds nog waterdicht, geen vervaging van de kleur, dikte werd er niet minder op, geen beschadigingen. Die dekens heb ik uiteindelijk weer verkocht en werden wederom weer gebruikt.
Wat zijn jullie ervaringen met bepaalde dekenmerken en hoe lang gingen ze mee zonder mankementen? Ben daar wel benieuwd naar!
Nouvel schreef:Ik heb pas een rhino wug overgenomen via bokt, heb die nu bij mijn geschoren merrie opgelegd, leek me wel fijn, net de hals iets bedenkt, maar niet helemaal...
Maar ik twijfel of 'ie fijn zit bij haar, hij leek me zo strak aan de voorkant bij de hals en de schouders (terwijl 'ie aan de achterkant bijna te lang is)...
Morgenavond maar even kijken of 'ie nog goed ligt en of 'ie nergens drukt of schuurt...
zou jammer zijn als 'ie toch niet fijn past, wilde er ook graag een dikkere uitvoering van kopen als het zou bevallen...
Nouvel schreef:Ik heb pas een rhino wug overgenomen via bokt, heb die nu bij mijn geschoren merrie opgelegd, leek me wel fijn, net de hals iets bedenkt, maar niet helemaal...
Maar ik twijfel of 'ie fijn zit bij haar, hij leek me zo strak aan de voorkant bij de hals en de schouders (terwijl 'ie aan de achterkant bijna te lang is)...
Morgenavond maar even kijken of 'ie nog goed ligt en of 'ie nergens drukt of schuurt...
zou jammer zijn als 'ie toch niet fijn past, wilde er ook graag een dikkere uitvoering van kopen als het zou bevallen...