Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaitlyn schreef:MarloesNatje schreef:Weet iemand toevallig een liner van 50gr die onder de amigo dekens past? Volgende week gaat pony helemaal kaal, maar met deze temperaturen al 100 Gr opleggen vind ik nog wat veel misschien, en aangezien ze altijd buiten staat(met schuilstal) vind ik alleen regendeken te weinig
Heeft horseware geen liners van 50 gram? Die passen eigenlijk altijd eronder. Of anders premier equine, die heeft een stalgenoot onder de horseware dekens liggen ook.
MarloesNatje schreef:Weet iemand toevallig een liner van 50gr die onder de amigo dekens past? Volgende week gaat pony helemaal kaal, maar met deze temperaturen al 100 Gr opleggen vind ik nog wat veel misschien, en aangezien ze altijd buiten staat(met schuilstal) vind ik alleen regendeken te weinig
Sosha schreef:Nouvel schreef:Ik baal, kreeg een belletje dat die van mij nat onder zijn Rambo vandaan kwam, doorgelekt...
Dat is balen, dat heb ik met Rambo nog niet meegemaakt.
Welke heb je ?
HorseTimeXL schreef:MarloesNatje schreef:Weet iemand toevallig een liner van 50gr die onder de amigo dekens past? Volgende week gaat pony helemaal kaal, maar met deze temperaturen al 100 Gr opleggen vind ik nog wat veel misschien, en aangezien ze altijd buiten staat(met schuilstal) vind ik alleen regendeken te weinig
Misschien een fleece liner achtig iets eronder.
Ik heb wel een een regendeken gehad met fleece eronder waarbij mijn stalgenoot zei dat je dat kan zien als 50 gram
Nouvel schreef:Ik vind die nieuwe maten juist erg fijn, die passen tenminste op onze paarden, de oude waren altijd te krap...
Maar goed, onze paarden hebben maat 6.9 en daar zit hals maat L bij, maar die zit ook bij de 6.6 en de M is maar een heel klein stukje kleiner zag ik laatst, dus dat is wel apart inderdaad...
Kan me voorstellen dat ze voor veel paarden te groot zijn.
Annem84 schreef:Nou ik heb dus een fries met een korte maar wel dikke nek, en heb echt het idee dat die halsstukken en mega groot zijn. Heb dus normaal bij een 6.6 een M of zelfs een S.
Nu bij die standaard hals lijkt ze te verdrinken. Die is niet in verhouding tot de rest van het deken.
De gemiddelde kwpner zal echt wel een langere nek hebben. Maar dan nog zijn ze in de breedte ook mega groot naar mijn idee.
Annem84 schreef:Nou ik heb dus een fries met een korte maar wel dikke nek, en heb echt het idee dat die halsstukken en mega groot zijn. Heb dus normaal bij een 6.6 een M of zelfs een S.
Nu bij die standaard hals lijkt ze te verdrinken. Die is niet in verhouding tot de rest van het deken.
De gemiddelde kwpner zal echt wel een langere nek hebben. Maar dan nog zijn ze in de breedte ook mega groot naar mijn idee.
Annem84 schreef:Hier een foto van afgelopen jaar met een hals maat S. Die zou gerust misschien 1 maat groter mogen. Maar zeker geen 2 maten..
[ [url=m/NdT2qs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zal van de week mij nieuwe deken met hals wel eens opleggen.
Ben benieuwd wat jullie oordeel is qua halsdeel. Misschien heb ik het gewoon mis hoor en kan het prima!
HorseTimeXL schreef:Ik had nog een vraag. Als je er een liner onder doet van horseware onder een amigo komt er dan veel dikte bij? Voor de ruimte die er onder de deken moet zitten zeg maar?