Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PanamaD schreef:Die van mij stond gister zonder deken en was gewoon klam op der lijf. Terwijl ze een hele lichte kleur heeft. Was ook echt benauwt gister. Vandaag wordt t nog warmer.. 27 graden
Azmay schreef:PanamaD schreef:Die van mij stond gister zonder deken en was gewoon klam op der lijf. Terwijl ze een hele lichte kleur heeft. Was ook echt benauwt gister. Vandaag wordt t nog warmer.. 27 graden
Hier was het gisteren ook al 26.5, heb echt geen zin in vanmiddag![]()
Vliegendekens heb ik niet, de maskers zweten wel van hun koppie af. Gelukkig zitten de vliegen alleen op hun hoofd en buik/uier. Vanmiddag maar een buikflap om doen denk ik..
PanamaD schreef:Doe je dan een enkele losse buikflap op?
Wordt benauwt vandaag. Voel het nu al. En mag zelf vanavond lekker werken met warme broek etc in de horeca. Paard heeft het beter haha!!
Weidebloem schreef:Ik heb de bucas buzz off rain wel net opgelegd. Maar mijn paardje is kaalgeschoren op de rug en ben als de dood dat ze kouvat op haar rugspieren. De afgelopen dagen met dit warme weer afgelaten. Ben inderdaad bang dat het anders veel te warm wordt. Voelde me al bezwaard om hem nu weer op te moeten leggen voor de nacht....maarja het is deken of alleen op stal.