Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
RianneH schreef:Fleece is een beetje uit de mode, dus kan me voorstellen dat het lastig te vinden is. Heeft krämer geen interessante dekens?
kimwilliam schreef:Capriootje schreef:Misschien de bucas atlantic? Die ligt hier op een PRE met brede schouders heel netjes. Geen fleece voering maar wel een beetje de stay dry functie. Meer dan andere types zoals ze zeggen.
bucas is hij al een paar keer uitgescheurd .... tot zwaar verdriet van mijn bankrekening
Capriootje schreef:Misschien de bucas atlantic? Die ligt hier op een PRE met brede schouders heel netjes. Geen fleece voering maar wel een beetje de stay dry functie. Meer dan andere types zoals ze zeggen.
Capriootje schreef:Korting is altijd verleidelijk haha. Ik heb bij Dochorse een busse stapmolendeken besteld in softshell. Heb weer alleen een buitenbaan en ga sowieso scheren dus dan is iets op kunnen doen met stappen en licht longe werk toch wel fijn denk ik.
ellepel schreef:wat ik enorm mis is een goede regendeken met hals met fleecevoering.
er zijn er zonder voering, maar die zijn nu net te koud voor mijn ruin van 28.
ik kan er maar 1 vinden van premiere en de pasvorm valt me echt tegen.
deze heb ik nu.
[ [url=m/8XYg1b.jpg]Afbeelding[/url] ]
hij valt klein, de hals is te kort.
zit helemaal een opening bij de borst ..ben niet tevreden.
iemand hier die missschien nog iets weet?
Sintara schreef:'Ik zou zeggen, bij de eerste is de ruimte bij de hals te groot.
En bij de schimmel goed, maar trekt naar achter omdat hij te lang is.
kimwilliam schreef:voor mij mag het zelfs een stal deken zijn met stay dry functie ... dan leg ik er wel een regendeken over als het regent
Kaitlyn schreef:kimwilliam schreef:voor mij mag het zelfs een stal deken zijn met stay dry functie ... dan leg ik er wel een regendeken over als het regent
Het gaat mij inderdaad nu om een regendeken, want die is lek. Maar twijfel of ik er 1 doe waar ik een hals en liners aan vast kan maken voor de rest van de winter of gewoon een simpele.
Ik had er 1 gevonden die geschikt leek, echter is deze 50 gram gevuld en ik ben benieuwd of dat niet te warm is?
kimwilliam schreef:voor mij mag het zelfs een stal deken zijn met stay dry functie ... dan leg ik er wel een regendeken over als het regent
kimwilliam schreef:Kaitlyn schreef:
Het gaat mij inderdaad nu om een regendeken, want die is lek. Maar twijfel of ik er 1 doe waar ik een hals en liners aan vast kan maken voor de rest van de winter of gewoon een simpele.
Ik had er 1 gevonden die geschikt leek, echter is deze 50 gram gevuld en ik ben benieuwd of dat niet te warm is?
ik bedoelde het op mijn eerdere bericht
Kaitlyn schreef:Het gaat mij inderdaad nu om een regendeken, want die is lek. Maar twijfel of ik er 1 doe waar ik een hals en liners aan vast kan maken voor de rest van de winter of gewoon een simpele.
ellepel schreef:wat ik enorm mis is een goede regendeken met hals met fleecevoering.
er zijn er zonder voering, maar die zijn nu net te koud voor mijn ruin van 28.
ik kan er maar 1 vinden van premiere en de pasvorm valt me echt tegen.
deze heb ik nu.
[ [url=m/8XYg1b.jpg]Afbeelding[/url] ]
hij valt klein, de hals is te kort.
zit helemaal een opening bij de borst ..ben niet tevreden.
iemand hier die missschien nog iets weet?
Sky_As schreef:Kramer heeft ook een soort van stay dry systeem volgens mij:
https://www.kramer.nl/Paard/Paardendeke ... ner-System