Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Goos_Horses schreef:SteffiiY schreef:Weet je wat zo rot is van Agradi, ze hebben zo'n slecht service(vind ik dan) maar vaak zijn ze gewoon een stuk goedkoper als andere webwinkels.
Nee hoor absoluut niet waar. Ik google altijd eerst als ik iets nodig ben. zo vind je webshops die bepaalde dingen in de aanbieding hebben enzo
Japielover wat is de maat?
trudel schreef:Wel staan we vlakbij zee misschien dat het daar kouder is??
LisanneFloor schreef:Zit te twijfelen of ik morgen 0 grams regendeken opdoe .. Met dit koude weer krijgen ze volgens mij wel sneller een wintervacht? En ik wil graag een volle wintervacht, haha. Maar ik kijk t nog even aan :p
Bravura schreef:@Polderpaard; nou, redelijk wat vacht valt wel mee. Het is voller geworden maar nauwelijks langer. Hij heeft het altijd snel warm als hij voor het eerst weer een gevoerde deken op krijgt, binnen op stal. Bij 13 graden buiten en 7 s nachts (dan is het binnen ook 13 graden) helemaal. Vrijdag 8 graden en s nachts 0 gaat wel lukken denk ik. Als hij weer een deken gewend is, is het een koukleum. Met vacht voelt hij bij flinke vorst pas lauw aan als hij een 370 met 100 onderdeken op heeft. Hij staat dan ook te drammen om weer naar binnen te mogen. Bij vorst vriest het ook binnen op stal, scheelt mekaar 5 graden.
Denk dat ik bij 5 graden ook naar 220 over ga. Mocht hij het toch niet warm hebben onder de smartex rain, gaat de 100 grams op bij 7 a 8 graden. Die smartex rain staat voor mijn paard gelijk aan 50 gram. De Bucas AIO staat voor mijn paard gelijk aan 300 gram. Weatherbeeta 370 zit hem warmer dan de AIO zonder onderdeken.
jaap_2005 schreef:Ik heb dekens van 200 gram(waterdicht) 300 gram (waterdicht) nog een 250 gram (waterdicht) en een staldeken (200 gram) als ik hem dit weekend zou scheren? wat moet ik er dan opleggen?