Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
HorseTimeXL schreef:Ja goeie. Ben wel als de dood dat ik hem vies maak maar denk dat ik een eind kom haha.
HorseTimeXL schreef:Ik twijfel heel erg over de maat van Bucas. Heb toch besloten om voor de Bucas Power turnout te gaan. Wordt een rib uit mn lijf maar goed. Hij heeft nu een imperial ride deken van 195. Die is voor hem eigenlijk veel te groot, denk wel 10 cm. Maar zou de 183 dan te kort zijn of zal ik dan beter voor de 190 kunnen. Is een mooie tussen maat.
[ [url=m/5RGXCM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier had hij 1 van epplejeck 3n dan zie je aan de achterkant ook dat hij wat ruim valt.
Rosje8 schreef:HorseTimeXL schreef:Ja goeie. Ben wel als de dood dat ik hem vies maak maar denk dat ik een eind kom haha.
2 bestellen is echt fijner, mocht je twijfelen en de ander is het helemaal niet dan kun je tenminste een goede beslissing maken.
Even een dekbedhoes of beddenlaken eronder doen bv, lekker groot dan blijft ie wel schoon!
tantesam schreef:Ik heb vandaag ook nieuwe deken gepast, had 2 maten besteld maar nr 1 zat perfect, dus ander mag ongepast retour.
Het is de 0gr bravo geworden, ik ga met liners werken. Iemand die een fleece liner gebruikt? Lijkt mij wel fijn als het toch beetje inregent bij de schouders. Mijn 50gr amigo welke met fleece is gevoerd voelt altijd lekker droog van binnen als het warm en nat weer is.
HorseTimeXL schreef:Doen jullie morgen de deken weer op. Hier verwachten ze best flink regen..
HorseTimeXL schreef:goede keuze en ook mooi op tijd. De mijne heeft hem alweer op (zodra het 15 graden wordt snachts rond de 10 doe ik hem op). Ik las sommige mensen die hem midden in de winter (dec-feb) hadden aangeschaft en dat hun paard het dan koud had, dan denk ik ja, zo werkt het niet, ze moeten qua vacht echt aan deze dekens wennen dan kan je er heel de winter mee doen...Ik twijfel heel erg over de maat van Bucas. Heb toch besloten om voor de Bucas Power turnout te gaan. Wordt een rib uit mn lijf maar goed. Hij heeft nu een imperial ride deken van 195. Die is voor hem eigenlijk veel te groot, denk wel 10 cm. Maar zou de 183 dan te kort zijn of zal ik dan beter voor de 190 kunnen. Is een mooie tussen maat.
[ [url=m/5RGXCM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier had hij 1 van epplejeck 3n dan zie je aan de achterkant ook dat hij wat ruim valt.
san4nie schreef:Klopt. Die 206 was nog van vorige paard en inderdaad eigenlijk te groot voor deze. Heb die liner nooit gebruikt, maar al wel een poos liggen.
Wat ik er nu bij koop is dus een maat kleiner. Maar die Rambo’s zijn zo duur dat ik liever niet zomaar even nieuwe koop.
tantesam schreef:Ik heb vandaag ook nieuwe deken gepast, had 2 maten besteld maar nr 1 zat perfect, dus ander mag ongepast retour.
Het is de 0gr bravo geworden, ik ga met liners werken. Iemand die een fleece liner gebruikt? Lijkt mij wel fijn als het toch beetje inregent bij de schouders. Mijn 50gr amigo welke met fleece is gevoerd voelt altijd lekker droog van binnen als het warm en nat weer is.
Pallatin schreef:tantesam schreef:Ik heb vandaag ook nieuwe deken gepast, had 2 maten besteld maar nr 1 zat perfect, dus ander mag ongepast retour.
Toen ik mijn paard kocht had ie ook zo’n amigo met fleecevoering. Hij kreeg daar snel de kriebels van: er gaat haar in gaat zitten. Hij jeukte en beet regelmatig in die deken... Hij was in 1 seizoen uit die deken gegroeid en ben toen overgestapt op de bravo juist ivm de gladde voeringen en liners. Maar elk paard is weer anders...die Van mij vond dat fleece niks