Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
san4nie schreef:Patt schreef:
Onder de Amigo Wug kun je gewoon de horseware liners gebruiken. Die blijven prima liggen ook al bevestig je ze alleen aan de achterzijde aan de ringen. Liners in een wug model ga je moeilijk vinden ben ik bang.
Dit wilde ik ook net vragen! Dank.
Heb sinds vorige week een wug op en het bevalt tot nu toe echt goed. Gewone dekens regenen toch altijd wat in op de hals/ schouder bij veel harde regen.
Past een 206 cm liner ook onder een 198 wug? Of zal dat aan de achterkant toch wat uitsteken?
Edit: typo
Capriootje schreef:Regenen de wug dekens dus echt minder in?
Van de week was de schouder/borst flink nat onder de gewone Rhino lite. Niet heel erg maar de liner die eronder lag was ook doorweekt. Te paard laten drogen doe ik sowieso het liefste maar als het wel kouder is en paard geschoren is, toch wat minder comfortabel voor hem.
November108 schreef:Joliieeenn schreef:Ik snap echt niet dat Bucas nog altijd als HET dekenmerk wordt gezien. Wat een rommel! Een nieuwe regendeken, heeft hij vorig jaar 2 dagen op gehad en is gewassen met Bucas product en hij staat er verdorie nat onder. Dat is al het zoveelste paard die ik nat onder een bucas uithaal. Had de deken het voordeel van de twijfel gegeven. Geef mij dan maar mn shires dekens die zijn stuk goedkoper en echt waterdicht
De ruitershop hier is dicht en heb nu geen reserve regendeken. Binnen zetten gaat niet en hij gaat niet in de stal staan met regen. Ben echt boos nu
Denk dat ie dan echt niet goed gewassen is...
Dan gaan ze inderdaad lek (te heet wassen smelt de coating, niet goed het proces volgen zorgt ervoor dat hij niet meer goed waterdicht wordt etc)
Waarom heb je hem eigenlijk laten wassen na 2 dagen dragen?
Joliieeenn schreef:November108 schreef:
Denk dat ie dan echt niet goed gewassen is...
Dan gaan ze inderdaad lek (te heet wassen smelt de coating, niet goed het proces volgen zorgt ervoor dat hij niet meer goed waterdicht wordt etc)
Waarom heb je hem eigenlijk laten wassen na 2 dagen dragen?
Goh de wasserij waar ze zijn geweest wassen bucas met Bucas producten en ik zeg er altijd bij dat mijn dekens weer waterdicht moeten worden gemaakt. Bij geen enkele andere deken problemen en bij deze wel. Ook veel andere paarden die ik ken waaronder verschillende wasserettes en ook allemaal lek.
Waarom na 2 dagen gewassen... Omdat mijn paard super graag in de modder ligt te rollen en alle dekens bruin zijn ipv blauw bijvoorbeeld. Ik ga dat niet zo terug in de kast leggen
san4nie
[quote="Patt
[quote="Pallatin schreef:Ik hoop dat hier iemand is met tips: welke liners passen er goed onder een amigo wug? Ik zoek het liefste ook een liner in een wug model, bij voorkeur 100 gram. Weet iemand zoiets te vinden? Liefst in Nederland?
san4nie schreef:Hmm ja, kan me voorstellen dat dat uit gaat steken. Jammer wel. Heb nog een nieuwe 206 liner liggen. Ook nog 2 206cm gevoerde Rambo’s. Maar nu dus een 198 wug er bij gekocht, die echt mooi ligt.