Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
)Zack schreef:500 grams *schrikt zich de neten*
Zouden ze dan echt van suiker zijn??? (hihi geintje)
In de zon is het lekker warm, zou die van mij dan het liefst zonder deken laten staan.
Helaas is het voor mij onmogelijk om 2x p/d te gaan.
Ach met zijn 0 grams red hij het wel!
Hem warm houden doet het toch niet maar belemert wel dat hij zijn vacht uit kan zetten om zich warm te houden.. Vind ik dit raarder als 500 gram... lotjj92 schreef:onze paarden hebben NIETS op. alleen buiten. zolang het koud is.
maargoed. ze hebben allemaal mooi dun vachtje. en ze hebben het allemaal niet koud. vind die dekens nu echt onzin. het is 7 graden. ze krijgen er alleen maar schuur plekken van
]de mijne staat nu met 200grlotjj92 schreef:klopt, ik had hier met mijn kwpener ook heel veel last van.
op een of andere manier zweten onze friezen nauwelijks. en hebben ze ook geen deken nodig. want ze ontwikkelen geen dikke vacht. ze krijgen wel in het begin van de winter een deken op. zolang het écht koud is. maar zoals nu het warmer wordt niet meer. of alleen buiten.
WildChild schreef:lotjj92 schreef:klopt, ik had hier met mijn kwpener ook heel veel last van.
op een of andere manier zweten onze friezen nauwelijks. en hebben ze ook geen deken nodig. want ze ontwikkelen geen dikke vacht. ze krijgen wel in het begin van de winter een deken op. zolang het écht koud is. maar zoals nu het warmer wordt niet meer. of alleen buiten.
Het grappige is wel dat mijn paard ook een Fries is. Ik hoor inderdaad vaker dat deze bijna nooit een dikke vacht krijgen. Volgens mij is dit ook het geval bij mijn Fries (ik heb hem nog nooit een winter bloot gezet) maar als hij al zoveel zweet met rijden zoals hij dat nu doet, wil ik het voor hem niet lastiger maken. Maar ik ben het met je eens als je zegt dat het onzin is als je je paard een deken oplegt als het eigenlijk geen functie heeft.

Snoevie schreef:ik heb nu een 200 grams erop met vannacht een fleecedeken eronder als extra
Fonteine schreef:Mijn paard, pony en shetlander zijn geschoren en hebben nu een 450 grams opliggen. Mijn veulen is nog niet geschoren en heeft er een 350 grams opliggen.
Buckje schreef:Fonteine schreef:Mijn paard, pony en shetlander zijn geschoren en hebben nu een 450 grams opliggen. Mijn veulen is nog niet geschoren en heeft er een 350 grams opliggen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fonteine schreef:Fonteine schreef:Mijn paard, pony en shetlander zijn geschoren en hebben nu een 450 grams opliggen. Mijn veulen is nog niet geschoren en heeft er een 350 grams opliggen.
Wat is er?
.