Perla schreef:Freggel schreef:
Even of topic maar wat voor bult heeft je haflinger onder zij buik op deze foto?
zelfde vraag hier het ziet er wat vreemd uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Perla schreef:Freggel schreef:
Even of topic maar wat voor bult heeft je haflinger onder zij buik op deze foto?
BlazingBoots schreef:je zou zeggen een kleine navelbreuk ofzo...(of zit ik er nou heel erg naast? )
. Mij valt het al niet meer op. Freggel schreef:BlazingBoots schreef:je zou zeggen een kleine navelbreuk ofzo...(of zit ik er nou heel erg naast? )
Siem heeft een koliekoperatie gehad en is na de operatie gaan springen in zijn box. Hierdoor is een soort van navelbreuk ontstaan. Alleen dan dus niet bij zijn navel.
Hij heeft er totaal geen last van, noem het maar een schoonheidsfoutje. Mij valt het al niet meer op.
Bonny4life schreef:hoihoi
even een vraagje van mij, mijn pony is al een tijd geschoren maar krijgt nu het haar iets langer word meer schuurplekken op de borst, en op de hals wat en na het rijden soms ook bij de singel terwijl die super zacht is (soort neopreen) hoe kan dit nu ineens? mijn deken past prima en wat kan je er tegendoen? ik smeer al elke dag met of antiklit/glansspray of baby olie... iemand tips of wiens paard krijgt ook schuurplekken terwijl alles wel goed past enzo..?

loulou schreef:hoezo is 1x scheren altijd scheren volgens jou?
loutjuh schreef:loulou schreef:hoezo is 1x scheren altijd scheren volgens jou?
dit snap ik idd ook niet helemaal...ikben van mening dat het niet goed is
als je ieder jaar wat anders doetn, maar als het je nu niet bevalt dan doe je het volgend jaar gewoon niet. dit is naar mijn idee niet erg.

Ze heeft het blijkbaar vlug koud dus... Ze zweet er niet onder ook dus geen enkel probleem
Weg met al dat haar!!
nu alleen nog iemand vinden in deze buurt die goed is 

TopVictory schreef:ik zit ook te twijfelen of ik hem dan een halsdeken aan moet doen, hoor wel van veel dat die vaak schuren op de manen..
maar hij heb nu een gewone winterdeken op met zijn haren eronder dus, moet hij dan straks 2 dekens als hij kaal is?
hij wordt trouwens echt lelijk denk ik...hij is nu zwart en dan..??;)
Anouar15 schreef:Ik heb ook even een vraagje over scheren.
Anouar is lekker dik in z'n vacht. Hij heeft binnen geen dekens op, buiten wel. Ik heb geprobeert hem helemaal zonder dekens te doen. Maar hij wilde niet meer naar buiten omdat hij het koud had.
In de winter rij ik niet veel, dus heb ik ook weinig last van de vacht.
Maar straks wil ik weer meer gaan rijden en gaan trainen voor de endurance. Ik dacht om dan de onderkant van z'n hals te scheren. Daar zweet hij altijd het meest.
Zijn er meer mensen die dit doen? En hoe zit het dan met dekens? Moet hij dan wel een deken op binnen en een extra deken buiten?
Alleen de onderkant van z'n hals, dus niet de buik enzo.

loulou schreef:hoezo is 1x scheren altijd scheren volgens jou?
Citaat:dat is ook helemaal niet erg.