Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
djuno schreef:@Pentax...nee wij mensen zijn anders en wij hebben geen vacht/pels dus moeten wij onszelf wel beschermen met kleding. Google maar eens op capillaire werking vacht ...dan zal je denk ik een hoop duidelijk worden.
Marijketjuh_ schreef:Het is inderdaad een beetje lastig weer, ik houdt de temperaturen in de gaten. De mijne staat overdag met een regendeken op in de weide. S'nachts heeft hij een 200grams deken op. Alleen laatst was het een keer 14 graden s'nachts, toen heeft hij alleen zijn fleecedeken op gehad. Vindt het een beetje lastig.
Hebben jullie trouwens een apart staldeken en outdoordeken? of laten jullie je paard ook wel met een outdoordeken op stal staan?
superwoman schreef:spiritxxx schreef:Mijn poging om de hele winter zonder deken te blijven is alweer mislukt![]()
Hij zat gister zo te zweten onder het rijden, dat ik toch maar een deken op doe.
Dus vanmiddag krijgt hij de 300 grams op.
Je gaat toch niet van niks naar 300 gr mag ik hopen?
xLiezel schreef:Wanneer beginnen jullie met je paard te scheren ( voor degenen die gaan scheren) Ik wil toch binnenkort wel gaan scheren, ze zit al zo ontzettend dik in de vacht, en krijgt er met rijden echt last van..