Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Bambino schreef:Vinden jullie ook dat de horseware liners na veel wassen zijn warmte verliest? Waar mijn 300 gram eerst lekker fluffy was is die nu vrij dun na meerdere wasbeurten. Zou het kunnen dat die kwa warmte ook minder warm dan 300 gram is nu?
Sas_Mon schreef:Heeft er al iemand ervaring met mesh dekens? Zoals de Rambo Airmax of de felix buhler mesh? https://www.kramer.nl/Paard/Paardendeke ... ner-System
Werken die inderdaad net als de staydry voering van Bucas zo dat je ze op een vochtig paard kan leggen en dan de waterdichte deken eroverheen?
En zonder deken eroverheen, werken ze even goed/ beter dan een fleecedeken als zweetdeken?
Bambino schreef:Sas_Mon schreef:Heeft er al iemand ervaring met mesh dekens? Zoals de Rambo Airmax of de felix buhler mesh? https://www.kramer.nl/Paard/Paardendeke ... ner-System
Werken die inderdaad net als de staydry voering van Bucas zo dat je ze op een vochtig paard kan leggen en dan de waterdichte deken eroverheen?
En zonder deken eroverheen, werken ze even goed/ beter dan een fleecedeken als zweetdeken?
Ik heb de AIRMAX van Horseware. Neemt zeer goed vocht op en kotm echt op de deken te liggen en droog paard. Voordeel ten opzichte van Bucas stay dry is dat het makkelijk te wassen is en minder gaat stinken.
Verder gaat je paard er mooi van glimmen en ligt kwa pasvorm super onder de horseware dekens
Pallatin schreef:Ik hoop dat hier iemand is met tips: welke liners passen er goed onder een amigo wug? Ik zoek het liefste ook een liner in een wug model, bij voorkeur 100 gram. Weet iemand zoiets te vinden? Liefst in Nederland?
Patt schreef:Pallatin schreef:Ik hoop dat hier iemand is met tips: welke liners passen er goed onder een amigo wug? Ik zoek het liefste ook een liner in een wug model, bij voorkeur 100 gram. Weet iemand zoiets te vinden? Liefst in Nederland?
Onder de Amigo Wug kun je gewoon de horseware liners gebruiken. Die blijven prima liggen ook al bevestig je ze alleen aan de achterzijde aan de ringen. Liners in een wug model ga je moeilijk vinden ben ik bang.
Capriootje schreef:Regenen de wug dekens dus echt minder in?
Van de week was de schouder/borst flink nat onder de gewone Rhino lite. Niet heel erg maar de liner die eronder lag was ook doorweekt. Te paard laten drogen doe ik sowieso het liefste maar als het wel kouder is en paard geschoren is, toch wat minder comfortabel voor hem.