Hier onder de ongevoerde Rambo's, die zijn nog redelijk dik voor ongevoerd. De rest heb ik vorige week allemaal laten wassen, dus dat gaat schoon naar zolder. Alleen de liners zelf nog even wassen.
Koop je dan iedere keer een nieuwe deken of laat je ze repareren?
Ik repareer ze zelf. Ben inmiddels goed met naald en draad en plaksel. Maar deze is trouwens onherstelbaar. Delen van de stof zijn weg, voor nu heb ik hem geplakt maar dat zal bij een hoosbui niet houden. Maar ga er van de zomer even rustig een paar nieuwe kopen... Goedkoop, want het maakt niet uit wat het is, het kan stuk.
FatCat
Geplaatst: 05-05-17 18:58
Koper schreef:
Helemaal geen, ze zijn bloot.
Bianca22 schreef:
geen, nude, bloot, naakt
Ook snachts?
Sorry nieuwe paarde eigenaar hier Vind het moeilijk in te schatten.
Hier staan zelfs mijn koukleumen nu bloot, paar weken terug merkte ik echt dat ze rugpijn kregen zonder deken maar dat is nu over dus ik denk dat de zomervacht inmiddels wat functioneler is geworden.
Koper
Geplaatst: 05-05-17 19:28
FatCat schreef:
Koper schreef:
Helemaal geen, ze zijn bloot.
Bianca22 schreef:
geen, nude, bloot, naakt
Ook snachts?
Ja hoor, het regent toch niet? Lading cellulose (stengelig hooi) d'r in en dan zijn ze centraal verwarmd.
FatCat
Geplaatst: 05-05-17 19:36
Koper schreef:
Ja hoor, het regent toch niet? Lading cellulose (stengelig hooi) d'r in en dan zijn ze centraal verwarmd.[/quote]
Hier aan de Zeeuwse kust met 5 beaufort ook lekker dekenloos, dame voelt prima aan en dat is normaal een erge koukleum. En blij dat ze is dat die deken eraf is
simongek
Geplaatst: 06-05-17 13:13
FatCat schreef:
Hoeveel gram hebben jullie nu erop liggen?
Eczeemdeken met ongevoerde regendeken erover.
Nouvel
Geplaatst: 06-05-17 13:14
Hier net een berichtje dat stalgenootje de dekens heeft af gedaan
Ik loop hier in mij korte broek! Paardjes dus ook bloot. 's Nachts nig wel dekens op. De Manke Belg vannacht vergeten. Die liep dus meteen weer mank. Krijgt normaal 50 gram. Mijn echte kouklaeum stond vannacht nog onder 100. Maar nu echt wel bloot!
Koper
Geplaatst: 06-05-17 17:37
Hier is het lekker, zon er bij en genoeg wind om de mugjes weg te houden. Het is ook nog geen vliegendekenweer. Heb alleen vanochtend vergeten om de gezichten in te smeren maar dat is niet voor in dit topic
Koper
Geplaatst: 06-05-17 20:49
Ah neeee...! Komende week gaat het 's nachts weer vriezen
Mijne staat nog minstens onder 0 gram zodat hij zijn eigen warmte wat langer vast houdt. Zomervacht functioneert nog niet en is net zo kort nog als zijn geschoren vacht.
Ik zit er eerder mee dat het hier komende week 20 graden wordt en dat mijne nog totaal niet uitgehaard is en dat ie dus weer ingepakt moet met de eczeemdeken.