Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pinici schreef:Staat er al iemand dekenloos?
Mijn vp nu anderhalve week, gaat prima, alleen tis de laatste tijd wat weer wat koud en nat.. zn eigenaar is niet zo van de dekens volgensmij..
Pinici schreef:Staat er al iemand dekenloos?
Mijn vp nu anderhalve week, gaat prima, alleen tis de laatste tijd wat weer wat koud en nat.. zn eigenaar is niet zo van de dekens volgensmij..
smurffie schreef:Ik denk dat perry gewoon niet 5 keer per winter wil scheren en haar paard staat al de hele winter onder dikkere dekens. Het ene paard heeft gewoon een dikkere deken nodig dan de ander om dun in de vacht te kunnen blijven.
Er is nog steeds nachtvorst.. is wel iets om rekening mee te houden.
Hier 200 gram,al lekker in haar zomer vachtje en de nachten op stal. Verder in de uitloop waar ze dus ook binnen kunnen staan, iets waar ze de laatste dagen dankbaar gebruik van maken.
Seltje schreef:Ik wil eventjes jullie raad vragen, mijn merrie is in november geschoren, nog steeds niet echt bijgegroeid, ook niet aan het ruiven op de niet geschoren delen. Nu staat ze overdag op de wei, snachts stal, maar geen dichte stal, dus overal tocht. Ze heeft op dit moment een amigo 200g op. Dinsdag gaat ze voor een week naar de dierenkliniek in Gent. Ze zal daar in een binnenstal staan, dus het zal daar rond de 15 graden zijn. Zal ik ze daar nog een deken moeten opleggen? Regendeken,100g of toch bloot? Daarna zal ik ze zeker terug moeten inpakken, ik zie het hier nog niet direct zomer worden.