Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjo89 schreef:Ohh ik lachte iedereen uit als ik paarden zag met zo'n zebra deken.
En ja hoor, nu moet mijn eigen knol dr ook aan geloven. Niet omdat ik geloof in het patroon.
Maar omdat deze in de aanbieding was HAHA.
Bucas zebra deken.
_Sundance_ schreef:Ik heb ook de bucas zebra en bij mij was de buikflap veel en veel te los, toen heb ik agradi(waar ik de deken besteld had) gemaild en heb ik een kleinere maat buikflap opgestuurd gekregen.
Nu met de kleinere buik past de deken veel beter, ik ben er erg tevreden over.
smurffie schreef:danamuts schreef:ben jaloers op 80% van dit topic.... die 2x per dag naar stal kunnen om te wisselen.
Hier kan ik om 7 uur en tegen 8 uur 's avonds weer. Voor mij dus geen optie om deken af te halen als het warmer wordt. Gelukkig kunnen ze in de natuur hun jas ook niet uitrekken, dus mijn paard haar deken ook niet.
Het is wel een ontzettend verschil of een paard zijn eigen vacht zonder deken heeft of geschoren met deken.
De vacht van een paard kan zo veel temperatuur reguleren wat een deken niet kan.
Als je dan niet kan wisselen is het imo zeer egoïstisch om een paard geheel te scheren, dan moet je of draf blijven of model scheren.
Als iemand (zoals in dit geval) vorige week paard geschoren heeft (veel te laat!) en nu al teveel moeite vind om te wisselen![]()
Ik heb ze aan huis staan, eerder in pension goed regelen met stalgenoten. Ik zou niet scheren om vervolgens mijn paard aan het koud te laten hebben, en dat hebben ze met een net geschoren vacht, 0 graden en 0 gram.