Hier is het ook 21 met een zonnetje.... Paard staat altijd al naakt, hopelijk heeft ze het nu niet te warm, is al een aardige beer. Raar weer... Maar ik vind het wel lekker
Mijn paarden staan ook nog zonder deken, 1 start niet op de wedstrijden en word niet heel fanatiek gereden en de ander is nog maar een jonkie van 3 en ook niet onder het zadel. Heb dus nog geen last van hun vachtjes, vind het ook wel schattig. Wedstrijdpony's van mijn zusje staan al wel een aantal weken onder deken, maar vandaag is het ook te warm..
Die van mij mag vandaag lekker nudist spelen en vanacht krijgt ze weer een regendeken op
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 19-10-12 14:13
Fijn helemaal bloot voor de komende week weer. Hij is weer opgeknapt en mag weer natregenen gelukkig. Ik snap nu waarom meneer niet zo veel haar heeft aangemaakt nog. Meestal zit hij nu al dik in het haar, alleen nu dus niet. Heeft hij weer gelijk met het weer.
Het is hier nu 22 graden buiten. Pownie liep te zweten na een stukje wandelen zelfs.
Luz_ElenaE
Geplaatst: 19-10-12 14:31
Ik heb de deken er ook maar weer afgehaald. Buiten dat paard minimaal een week boxrust voorgeschreven heeft gekregen van de DA. En ik geen zin heb in een deken sloper omdat die zich verveelt is het op stal en buiten nu veel te warm voor een deken
rowo
Geplaatst: 19-10-12 14:38
gossa4ever schreef:
hier is het helemaal niet zo warm, fris zelfs, dus mijn paarden hebben nog lekker 100 gram op en mijn ruin nog steeds 200 gr op
als ik bij zeeland kijk is het nu 18 gr ik woon in Hellevoetsluis en hier is het 20gr en uit de wind in het zonnetje is het gewoon erg warm.
IvysToeter
Geplaatst: 19-10-12 15:02
Even een vraagje, ik ga zondag mijn mini scheren. wat voor deken kan ik hem dan het beste op doen? door dat rare weer zit ik een beetje te twijfelen. ik heb een ongevoerde regendeken, een 200gram of een 300 gram. ik twijfel enorm tussen de ongevoerde deken of een 200 gram. ik wil hem niet over een maand alweer moeten scheren.
Hier zon iig... gisteravond om half 10 was het nog 17,5 graad.
Bloodymary
Geplaatst: 19-10-12 15:52
Hier in het zuiden lekker 23 graden! Wel raar om tegen het eind van oktober de deuren open te hebben en met korte mouwen en op slippertjes te lopen.... Maar heerlijk toch!
Toen ik vannochtend om 7 uur buiten kwam om naar mijn werk te gaan heb ik gelijk maar een stalgenoot gesmst of ze.de 150.van mijn paard wilde halen en er een ongevoerde regendeken op wilde doen. Gelukkig had ze daar tijd voor. Ben bang dat ik vannavond kip in braadzak... Ehhh ik bedoel.paard in braadpak had kunnen eten.
Hier in bloote velletje buiten, het is veel te warm voor een deken.
Aranel
Geplaatst: 19-10-12 16:44
Mijne staat zonder deken buiten Heb hem vandaag na het rijden zelfs helemaal afgespoten, hij zweette zó erg door zijn teddy vacht
Nouvel
Geplaatst: 19-10-12 17:46
was hier vanmiddag zo'n 17 graden, eerst met zon, daarna wat spetters...
mijn merrie stond te zweten onder de dunne regendeken begin van de middag, dus even katoenen zomerdekentje op gedaan... eind van de middag scheerapparaat er over heen gehaald, er zat zo'n dik pak haar op en ze zweet zo snel! nu kan ze weer luchten! ze staat nu buiten met de smartex op, warm genoeg voor nu volgens mij...