Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
No_No schreef:Nou vergeet ik te vragen wat jullie nu op doen?
Ik heb mijn koukleum maar onder 300 grams gezet. Staat 24/7 buiten.
Nynkefleur schreef:Ik wil graag een Bucas Buzz-off full neck zebra kopen bij agradi, maar ik snap echt helemaal niks van die maten ( 135/175 , 140/191 etc etc )
Mijn e pony zit met de "normale maten" tussen de 185 en de 175, ik koop vaak een 175 als ik weet dat de deken groot valt en een 185 als hij wat kleiner/krapper valt. Iemand enig idee welke maat ik dan zou moeten aanschaffen?
Patt schreef:Wil nog even iets melden over de Bucas Buzz-off full neck zebra, de zwarte zebra strepen op de deken voelen dik en plakkerig aan. Vorig jaar heb ik ook een Bucas Buzz off full neck aangeschaft en ben daarvoor 'live' gaan voelen bij de Epplejeck en ben blij dat ik dit gedaan heb want de gewone lichtblauwe buzz off full neck voelde veel zachter en soepeler aan dan de zebra van deze dekens.
Mijn paardje heeft een gevoelig huidje dus heb daarom zelf gekozen voor de gewone Bucas deken.
Uiteindelijk bleef de deken scheef trekken helaas waardoor ze door de bilriem schaafplekken in een van haar liezen kreeg dus voor mijn paardje werkte deze deken uiteindelijk helemaal niet maar dat terzijde.
Voor jouw E-pony zou ik dan voor de 135/185 maat gaan.
Stamper schreef:Paard staat hier weer even onder 0 grams. Al begin ik ineens te twijfelen, of de deken toch niet maatje groter kan en mag.
[ [url=m/4VeygI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j6Im5F.jpg]Afbeelding[/url] ]