Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mentjuh schreef:Hij staat 24/7 buiten. Met schuilstal uiteraard maar staat hij nooit in alleen in de zomer tegen t ongedierte. Hij heeft dus niet veel vacht meer bijna helemaal zomer dus lijkt me wel fris..
Nies_ schreef:mentjuh schreef:Hij staat 24/7 buiten. Met schuilstal uiteraard maar staat hij nooit in alleen in de zomer tegen t ongedierte. Hij heeft dus niet veel vacht meer bijna helemaal zomer dus lijkt me wel fris..
Ik zou gewoon zonder laten, tenzij het echt een koukleum is, maar dat lijkt me niet als er nog nooit een deken op gelegen heeft.
mentjuh schreef:Hij staat 24/7 buiten. Met schuilstal uiteraard maar staat hij nooit in alleen in de zomer tegen t ongedierte. Hij heeft dus niet veel vacht meer bijna helemaal zomer dus lijkt me wel fris..
mentjuh schreef:Omdat hij eerst een gigantische teddy vacht had en nu volledig in zijn zomervacht zit dat vind ik best een verschil, zeker nu het gaat vriezen anders had ik het niet overwogen. Ze hebben altijd onbeperkt hooi.
mentjuh schreef:Omdat hij eerst een gigantische teddy vacht had en nu volledig in zijn zomervacht zit dat vind ik best een verschil, zeker nu het gaat vriezen anders had ik het niet overwogen. Ze hebben altijd onbeperkt hooi.
Koper schreef:Overigens vind ik het vandaag wel een geschikte dag voor vliegendeken met waterdichte bovenkant. Van die verspreide buitjes terwijl het verder zonnig is. Gisteren heeft ze bloot gestaan maar toen was het ook droog (en gisteravond onder de 20 grams Rhino gezet, was best frisjes). Ga 't regengaasding zo maar eens opzoeken.
Koper schreef:Koper schreef:Overigens vind ik het vandaag wel een geschikte dag voor vliegendeken met waterdichte bovenkant. Van die verspreide buitjes terwijl het verder zonnig is. Gisteren heeft ze bloot gestaan maar toen was het ook droog (en gisteravond onder de 20 grams Rhino gezet, was best frisjes). Ga 't regengaasding zo maar eens opzoeken.
Goed, dit typte ik toen ik uit het raam keekEenmaal buiten constateerde ik dat ze lekker de Rhino op moest houden voor het geval dat en gelukkig maar. Mijn arme pony heeft net een hagelbui op d'r kop gehad. Sielugh.
xyzutu2 schreef:Nouvel schreef:Ik vind die Rambo summer echt een super mooie deken!
Maar ik vraag me dan bijv wel af of je zo'n 100 grams liner gaat gebruiken bij een deken met mazen aan de zijkant.
Als het zo fris is dat je een 100 grams liner nodig hebt, doe je toch eerder een hele dichte deken op lijkt me, of zie ik dat verkeerd?
Rio is juist zo'n rugpatient die extra rugwarmte kan gebruiken, dus voor hem is dit wel een goed idee. Wat Poenarie schrijft klopt trouwens niet; het ruggedeelte is altijd waterdicht, ook zonder de 100gr liner eronder, en de zijkant is altijd van gaas dus die wordt wel altijd nat. We hebben het nog niet kunnen testen omdat we nog geen warme regen hebben gehadmaar dat zou ideaal zijn voor Rio's rugspieren, want die zijn blijkbaar niet wind- en waterdicht, ook niet als het mooi weer is.