Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

MISTRAL94 schreef:De nachten zijn behoorlijk fris en overdag is het ook niet warm meer. Maar ik denk dat je vooral moet doen waar jij je prettig bij voelt en niet omdat een ander het op die manier doet.

) het begint nu toch wel echt fris te worden

(dat het niet helemaal gelukt is is weer een ander verhaal
)
vond het vanmorgen erg koud, maar het zonnetje doet zen werk goed...classeygurl schreef:Ondanks dat ik op tijd ben begonnen met dekens heeft die van mij erg lang haar..
Daarom ga ik hem deze winter maar scheren..
Kon hem altjid erg kort in het haar houden door op tijd met dekens te beginnen en hoefde dan ook nooit te scheren.
Denk doordat het al zo vroeg erg fris is en doordat hij momenteel erg veel op reis is hij zoveel haar heeft gekregen.
Nadat hij geschoren is leg ik hem een 300 grams deken op, hij staat nu onder een 200 grams.
sokje87 schreef:Ik ben gisteren overgeschakeld naar 300gr. Vond het behoorlijk fris
tamaramt schreef:classeygurl schreef:Ondanks dat ik op tijd ben begonnen met dekens heeft die van mij erg lang haar..
Daarom ga ik hem deze winter maar scheren..
Kon hem altjid erg kort in het haar houden door op tijd met dekens te beginnen en hoefde dan ook nooit te scheren.
Denk doordat het al zo vroeg erg fris is en doordat hij momenteel erg veel op reis is hij zoveel haar heeft gekregen.
Nadat hij geschoren is leg ik hem een 300 grams deken op, hij staat nu onder een 200 grams.
als hij nu onder 200 grams staat onegschoren dan is 300 grams op een geschoren paard te weinig; je kunt dan beter beiden erop leggen dus de 200 grams en 300 grams samen anders moet je over een maand weer scheren
wat moet je dan op doen als het vriest 1000 gram
BrittKitt schreef:Ligt er naar mijn mening ruim boven met gemiddeld 13 tot 15 graden. Van het weekend ook weer 16, dat vind ik wel warm voor een 350 grams