Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Meisje21 schreef:Ik heb die van mij weer een (licht-)gevoerde deken opgedaan... rotweer
miriamrocky schreef:wat een hoop somige zeg
die van mij is geschoren en staat onder 300 grams en meer krijg die niet somige hebben naar mijn mening echt veel
en idd niet te veel wisselen
QuickSilver schreef:jeetje ik doe mijn pony altijd al snel een deken op maar nu 550 gram vind ik echt belachelijkhet is 15 graden overdag... Maargoed ik had 200 gram op maar ik heb m niet geschoren omdat ie met pensioen is en hij heeft een aardig dikke vacht dus stond te zweten gister dusheb weer een gevoerde zomerdeken opgedaan
Sfiejj schreef:QuickSilver schreef:jeetje ik doe mijn pony altijd al snel een deken op maar nu 550 gram vind ik echt belachelijkhet is 15 graden overdag... Maargoed ik had 200 gram op maar ik heb m niet geschoren omdat ie met pensioen is en hij heeft een aardig dikke vacht dus stond te zweten gister dusheb weer een gevoerde zomerdeken opgedaan
Ik ben het hier helemaal me eens! Jemig hé, hoe maak je een watje van je paard? 550 gram.. Pff, dan kun je hem bij 30 graden wel onder een 200 grams zetten..