Yvank_ schreef:Oh ja joh? Wat komt er dan voor in de plaats?
Niks, Amigo Bravo blijft wel gewoon.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tirzasarah10 schreef:Wie o wie kan mij helpen. Ik ben opzoek naar een deken met een hoge loopsplit. Het lijkt onmogelijk... Vorig jaar de freedom van ej een super deken helaas niet in nul grams te krijgen. Had ik een mooie deken gezien van master is deze pas na een aantal weken leverbaar... Wie weet een goede optie voor mij?
Janine1990 schreef:Iemand die Divoza al gekregen hier? Die mij kan uitleggen hoe dat met Bucas werkt?
Die temperatuurbalk die er onder staat...
Stonden een aantal dekens met diezelfde beschrijving bij die maar 145 euro kosten. Kijk, daar wil ik wel een uitzondering voor maken, wat dure dekens betreft.
samirah schreef:tirzasarah10 schreef:Wie o wie kan mij helpen. Ik ben opzoek naar een deken met een hoge loopsplit. Het lijkt onmogelijk... Vorig jaar de freedom van ej een super deken helaas niet in nul grams te krijgen. Had ik een mooie deken gezien van master is deze pas na een aantal weken leverbaar... Wie weet een goede optie voor mij?
equi theme easy move een idee? bevalt hier prima.
tirzasarah10 schreef:Wie o wie kan mij helpen. Ik ben opzoek naar een deken met een hoge loopsplit. Het lijkt onmogelijk... Vorig jaar de freedom van ej een super deken helaas niet in nul grams te krijgen. Had ik een mooie deken gezien van master is deze pas na een aantal weken leverbaar... Wie weet een goede optie voor mij?
Zorro_ schreef:Is er hier ook iemand die ervaring heeft met de back on track rugverwarmer?
Capriootje schreef:Bucas en Rambo zijn beide echt goede dekens maar mijn ervaring is dat het erg per paard afhankelijk is welke beter passen. Bucas vind ik zeer mooie dekens, helaas past mijn paard ze écht niet. Dus heb ik voor Rambo gekozen en die ligt als een huis.
samirah schreef:@tirzasarah10; Past zeker goed bij brede schouders. Ligt hier op een Gelderse vos maatje sportieve tank, en een breedgebouwd rijpaard van ong. 1.75m. Ligt bij beide perfect. Ik zal later proberen een foto te plaatsen.
Rambo optimo is ook een optie evt.
MoniekV schreef:Zijn er mensen die ervaringen hebbem met de Vari-layer dekens van Rambo?
Voor degenen die nog een Amigo Hero deken aan willen schaffen, doe dit snel want de Hero lijn gaat uit de collectie.
MoniekV schreef:Zijn er mensen die ervaringen hebbem met de Vari-layer dekens van Rambo?
Voor degenen die nog een Amigo Hero deken aan willen schaffen, doe dit snel want de Hero lijn gaat uit de collectie.