Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Euforie schreef:Ik heb de heiniger progress. En ik heb zojuist 2ehands een mosermax gekocht. Zijn de standaard messen van de moser max 3mm? Dus als ik het hoofd en de benen met de mosermax zou doen en de rest met mijn progress, zie je geen lengteverschil?
Nathalie84 schreef:[naam] schreef:Ik heb de heiniger progress. En ik heb zojuist 2ehands een mosermax gekocht. Zijn de standaard messen van de moser max 3mm? Dus als ik het hoofd en de benen met de mosermax zou doen en de rest met mijn progress, zie je geen lengteverschil?
Er staat een nummer op de messen, dat kun je nakijken of dat (rond) de 3mm zit. Ik heb er van 2,8 en 3,2. Dat verschil zie je niet.
Nathalie84 schreef:Citaat:Ok ik zal is kijken! Dank je wel. Heb je zelf toevallig een moser ook?
Ja de moser max
Elvirave schreef:Ik gooi hem nogmaals in de groep. Iemand enig idee waar je in de regio Amersfoort/Utrecht je scheermachine kan laten controleren?
Het betreft een Heiniger Xtra Vs-84 die wat warm kan worden.... Stukje rijden is in principe ook geen probleem
Coentjuh schreef:Toevallig ook mensen hier met de Harrys Horse Scheermachine Clipper 200 ?
Ik ga denk ik de inmiddels "DERDE" machine retour sturen.. De motor draait, maar hij scheert er geen (één) haar af! De halve stal heeft er naar gekeken, maar we kunnen niets ontdekken. Bij scheermachine ÉÉN en TWÉÉ had ik hetzelfde probleem. Leuk dat ik iedere keer een nieuwe krijg, maar dan moet tie wel scheren
Nathalie84 schreef:Heiniger Saphir gebruik ik voor proff gebruik.
Maar qua power ga ik voor moser max 45 (maar die is niet snoerloos).