Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ArGieVai schreef:@ Lien; ik heb gewoon een mooi lettertype uitgekozen en met kleermakerskrijt er op getekend, toen zegmaar "uitgeknipt" langs de randen (maar ik heb verkeertesom geschoren zeg maar, en er moet nog een krul bij dus is nog niet klaar)
[ Afbeelding ]
SharonIndezz schreef:wie weet er iets toepasselijks voor een merrie met een ehm.. pittig karakter, maar eigenlijk ook een klein hartje
Waves schreef:[ Afbeelding ]
MadelonSunny schreef:Ik ga mijn Haflinger volgende week ook scheren en wil ook een vormpje laten staan.
Ze heet Sunny dus ik dacht aan een zonnetje maar kan nergens een voorbeeld vinden van iemand die een zonnetje bij z'n paard heeft laten staan. Is er misschien iemand die een voorbeeld heeft?
Of anders misschien 3 sterretjes
NinaCharlie schreef:Waves schreef:[ Afbeelding ]MadelonSunny schreef:Ik ga mijn Haflinger volgende week ook scheren en wil ook een vormpje laten staan.
Ze heet Sunny dus ik dacht aan een zonnetje maar kan nergens een voorbeeld vinden van iemand die een zonnetje bij z'n paard heeft laten staan. Is er misschien iemand die een voorbeeld heeft?
Of anders misschien 3 sterretjes
Zoiets Madelon?