JoycexEnya schreef:Hoi
Ik kom mij even melden, Zijn 0 grams regendekens zo zeldzaam, dat ze of best duur zijn of niet in de maat van mijn paard.
Mijn paard staat nu nog op stal 's nachts, maar gaat per 1 april naar de wei 24/7 buiten zonder schuilstal (wel schuilmogelijkheden onder bomen), ze is 6 november geschoren en is nog steeds best kort in het haar, dus denk wel dat ik regendeken met hals moet hebben.
En wanneer kan een geschoren paard zonder deken staan, ze krijgt best snel schuurplekken van dekens. Ze heeft ze op der borst, onder het zadel en bij de singel. Ik denk daarom dat fleecvoering niet handig is.
Wie kan mij een linkje sturen naar een regendeken 0 Gram zonde fleece onderkant, dus vlak met hals. Maat 185 Budget is rond de 80 euro.
Op marktplaats en bokt markt staat niks of is de advetentie verouderd.
Even op Agradi kijken, daar hebben ze er een aantal. En anders zo'n borst ding ( even de naam kwijt, tis een soort sleazy ) er onder doen, als ze geschoren is heeft ze ook een wat minder dikke vacht dus het zal denk ik niet veel te warm zijn. Overigens zit de fleece bij fleece gevoerde dekens meesal niet bij de borst maar alleen op de rug