maar nu regelen stalgenootjes alles voor me dus ik weet iig dat ze het lekker warm hebben

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xDeena_ schreef:Ik heb een vraagje, ofja, 2 eigenlijk haha.
Zijn winterdekens gewoon waterdicht of moet daar nog een regendeken overheen ?
En hebben er mensen van jullie 2dehands dekens aangeboden in de maat 175/185, tis voor een haflinger van 1.47 die opzich niet erg breed is. Liefst een regendeken. Ik zoek niet te duur aangezien het voor mijn verzorgpaardje is
smurffie schreef:Aiai, nu al 400 uit 2 dekens.. t Is overdag nog over de 10 graden...
xSlvna schreef:en ik lees dat sommige paarden volgensmij komende winter in totaal 600/700 grams op zullen moeten, godver, 400 grams nu? Gezonde paarden hebben dat in iedergeval niet nodig, het is nieteens koud.
Goos_Horses schreef:omdat ze het beide (zowel de jaarling als de 2 jarige) bij de vorige eigenaar heel zwaar gehad hebben, botten steken er aan alle kanten uit en als ze dan ook nog eens hun energie moeten gebruiken om warm te blijven komen ze nooit op een gezond gewicht.
2 jarigen zetten we overiges wel vaker onder dekens ook zonder medische redenen dit zodat ze vast rustig kunnen wennen aan dagelijks gepluk aan hun lichaam en wat "gewicht" op hun rug zo hebben ze een kleine voorsprong als ze eraan toe zijn om onder het zadel te kunnen
Goos_Horses schreef:omdat ze het beide (zowel de jaarling als de 2 jarige) bij de vorige eigenaar heel zwaar gehad hebben, botten steken er aan alle kanten uit en als ze dan ook nog eens hun energie moeten gebruiken om warm te blijven komen ze nooit op een gezond gewicht.
2 jarigen zetten we overiges wel vaker onder dekens ook zonder medische redenen dit zodat ze vast rustig kunnen wennen aan dagelijks gepluk aan hun lichaam en wat "gewicht" op hun rug zo hebben ze een kleine voorsprong als ze eraan toe zijn om onder het zadel te kunnen
Rienn schreef:Ik snap best dat er soms een tijd over heen kan gaan, vooral wanneer het een goede populaire deken is, waar ook nog eens 15% korting over heen gaat. Maar dat er ruim een maand overheen gaat vind ik een beetje overdreven.
miss_kippie schreef:Rienn schreef:Ik snap best dat er soms een tijd over heen kan gaan, vooral wanneer het een goede populaire deken is, waar ook nog eens 15% korting over heen gaat. Maar dat er ruim een maand overheen gaat vind ik een beetje overdreven.
bij divoza zeker...of niet is dat die rhino van 200 gram of niet. ik moet ook nog een deken hebben ik heb al een rhino maar wil der een bij maar die 200 gram is niet leverbaar gelijk.