[INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Celebi

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:03

Hier vannacht al opgegooid. Vandaag nog even af, maar dekentje komt weer uit de kast deze week. Erg jammer. Kon wel aan dit weer wennen.. :=

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:46

Mijn geschoren paard stond met 16 graden alsnog te zweten onder de sun shower. :')
Dus vandaag nog overdag af en die blijft vanaf vanavond gewoon de hele week op.
En als na deze wisselvallige periode weer zonniger wordt ga ik toch 24/7 bloot proberen, ookal is het in de nacht nog koud. Misschien maakt ze dan ook sneller vacht aan, want dat zit er op haar hals alweer mooi op maar de rest blijft wat achter.

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:00

Hier volledig geschoren onder 0 grams (in de nacht wel binnen). Misschien dat ik later deze week nog een iets dikkere deken op doe. Zo lastig met die enorme verschillen in temperatuur tussen dag en nacht. Ik ben niet in de mogelijkheid momenteel om in de ochtend én avond een deken te wisselen. Omdat ze binnen toch wel erg warm stonden met meer grams heb ik toch maar voor 0 grams gekozen...

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:08

Ik heb het geluk dat ik een beetje op stalgenoten kan leunen voor het afdoen van de deken in de loop van de ochtend.
Ik vind volledig geschoren bij 2-4 graden nachttemperatuur voor die van mij (24/7 buiten, wel met schuilstal) echt nog te koud voor bloot, maar >14 graden en zonnig en droog overdag aan de warme kant voor met deken op.
Maar met de voorspelling van morgen en woensdag blijft de deken overdag gewoon op.