Is laatste weekend van september geschoren (toen begonnen met 200 gr) en staat overdag buiten.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tancreda4 schreef:Ik heb de bucas smartex rain opgelegd. Ik vond haar te koud zeker vanmorgen.
Ik zit er alleen een beetje eme dat ik bang ben voor problemen met inregenen. Maar goed, dat is toch een kwestie van proberen...
Tanuya schreef:ik weet nog niet waneer ik hem ga scheren maar nu houd k hem nog lekker onder een fleecedeken en 0grams regendeken want ik heb geen zin om strax super veel grams op hem te leggen. ik weet alleen niet waneer ik hem laat scheren.....
Snorro schreef:Hoe kun je je paard in godsnaam 4 dekens op doen? Ik snap zulke mensen echt niet.. je kan toch wel bedenken dat dat vreselijk oncomfortabel moet zijn voor een paard? Ik leg er max 2 dekens op, en dat vind ik eigenlijk al niets, maar anders wordt het wel een heel duur grapje.
amanda2 schreef:Mijn geschoren kouwkleum heeft alweer 2 weken zn 360 op en voelt niet eenswarm er onder.
Is laatste weekend van september geschoren (toen begonnen met 200 gr) en staat overdag buiten.