ApplePapple schreef:Ja beiden geschoren idd. Ook eind november, wel voor de 2e x toen geschoren.
Vandaag is het toch warmer dan voorspeld en regen pas vanavond als ze binnen staan, dus ze staan buiten met katoenetje en eczeemdeken.
Morgen en overmorgen gaat wel de regendeken op, stukje kouder ook weer.
Ja ik hou voorlopig de 50gr op dag en nacht tenzij het snachts echt weer onder de 4 graden duikt.
Soms twijfel ik hard als ik dan voel is zn rug kouder maar flanken en billen warm…
Nu hij is echt chunky en kan denk ik wel wat hebben, bovendien wat extra calorieën verbranden vond ik niet erg, maar wil ni dat ie ziek wordt natuurlijk.
Deze nacht vergeten hals op te doen en het heeft geregend dan voel ik me schuldig, anderzijds gaat die dan ook ni in zn stal staan.. dan denk ik.. zo erg zal hij het dan ook ni vinden ook niet.
Dit is overigens ECHT het laatste jaar dat ik hem geschoren heb. Hij staat op semi pensioen wegens artrose en vandaag krijgt hij een vriendje van 1.09 en ik weet dat hij een dekentrekker is.. dus dat gaan we nu uitsluiten.
Ook besloten dat - afhankelijk hoe het gaat - er zelfs geen vliegendeken meer komt. Hoe duur ik ze ook koop ze zijn jaarlijks stuk, haren zitten erin vast.. en hij haat dekens.. nee dan beter investeren in een zeer goede vliegenmasker en verder lekker bloot .