Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Die van mij staat onder 350 en is geschoren. Prima dat jullie dit walgelijk vinden, ik denk dat mijn paard het walgelijker vindt wanneer hij buiten staat te rillen en stramme spieren krijgt. Nu jullie weer.
wouterpaard schreef:paard vorige week geschoren staat met 100 gr. op.Citaat:Die van mij staat onder 350 en is geschoren. Prima dat jullie dit walgelijk vinden, ik denk dat mijn paard het walgelijker vindt wanneer hij buiten staat te rillen en stramme spieren krijgt. Nu jullie weer.
Hoe doen mensen met zoveel grammen het opzadelen? Dan is dat verschil toch helemaal mega groot en komt er een klap op zijn spieren?
Piekosjj schreef:Wat een gezeik hier weer zeg, het ene paard is het andere niet! De ene staat lekker onder een 350 en de ander staat te zweten onder een ongevoerde. Is bij mensen toch net zo? Ik ben een echte koukleum (Ik zit thuis rustig met 2 truien aan) en zo kunnen paarden dat ook zijn. Mijn ruin heeft het ook sneller koud dan mijn merrie, nou dan kleed ik hem daar lekker op aan. Ik ga ook niet in een t-shirtje lopen omdat ik 'er dan beter tegen aan kan in de winter.' Dat is toch zo'n onzin. Gewoon je zelf (en natuurlijk je paard) aankleden waar jullie je fijn bij voelen. En bij de een is dat dus gewoon iets warmer dan bij de ander.
Citaat:ik vind geschoren met 100 gr wel weinig
wouterpaard schreef:Uitrijdeken erop.paard vorige week geschoren staat met 100 gr. op.Citaat:Die van mij staat onder 350 en is geschoren. Prima dat jullie dit walgelijk vinden, ik denk dat mijn paard het walgelijker vindt wanneer hij buiten staat te rillen en stramme spieren krijgt. Nu jullie weer.
Hoe doen mensen met zoveel grammen het opzadelen? Dan is dat verschil toch helemaal mega groot en komt er een klap op zijn spieren?