snorremans schreef:Hier een tinker die zo'n 2 weken de hele dag onder een horseware hals deken heeft gestaan, ik had nergens last van! Ik zorg net als Marjo89 dat de hals schoon is!
Heb jij ook een maat M voor je tinker?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Capriootje schreef:Marjo89 schreef:Bij mij dragen ze de hals praktisch de hele winter.
Vanavond moment dat heel slecht weer is, met zonnig weer haal ik hem eraf.
Ik doe precies hetzelfde
Citaat:Ik doe precies hetzelfde
Citaat:Ik ook. Was ze wel regelmatig, vooral bij mn merrie komt er veel huidvet aan de binnenkant en dan schuren de manen eraf maar dan is het even in de wasmachine met Rambo wasmiddel, opnieuw inspuiten met inpregneerspray en ze kan hem weer op.
MightyJoe schreef:Citaat:Ik doe precies hetzelfdeCitaat:Ik ook. Was ze wel regelmatig, vooral bij mn merrie komt er veel huidvet aan de binnenkant en dan schuren de manen eraf maar dan is het even in de wasmachine met Rambo wasmiddel, opnieuw inspuiten met inpregneerspray en ze kan hem weer op.
Als je dit doet helpt dat echt tegen het afschuren van manen? Ik heb dit jaar voor het eerst een hals deken bij mijn paard op gedaan en heb hem nu weer af.. Zijn manen zijn voor de helft eraf..Heel zonde. Het begon uit te vallen na ongeveer 1,5-2 maand de deken op.