Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DromenLies schreef:Ik gebruik mijn uitrijdeken als ik ohz naar wedstrijd ga en guur/nat weer is, verder nooit.
MadelonSunny schreef:Sun staat nog steeds zonder deken in weer en wind. Heeft ze totaal geen problemen mee. De afgelopen jaren is ze niet geschoren geweest en was ze niks anders gewend.
Zodra ik m'n regendeken binnen heb ga ik der scheren
Die ben ik nu trouwens aan het bestellen maar twijfel over de maat van het halsstuk. Ik wil graag de Amigo Bravo Halsstuk 150g. Dekenmaat bestel ik 183 en heb een hele stevige haf. Volgens de maat tabel zou een M goed moeten zijn. Wat is jullie ervaring? Wordt een maat groter wijder of juist langer?
Edit: Ik heb voor nu nog maar even geen hals besteld. Ik moet toch nog een keer een onderdeken bestellen of de Amigo Bravo Medium en bij de laatste zit dan sowieso de hals erbij
JenniferU schreef:Ga toch maar op zoek naar een bucas sunshower iemand daar ervaring mee? Het is hier nml 18 graden met regen
Yvank_ schreef:Dat manen mooier blijven ben ik het niet mee eens. Mijn paard heeft gewoon mooie dikke manen en staat 365 dagen per jaar met een hals op.
playboysches schreef:(...)
Iemand ervaring met deze dekens? Is een vaste hals fijn? Of toch liever een losse hals? Paard heeft lange manen en die wil ik graag behouden.
Is een vaste hals om te vouwen/vast te zetten op deken voor op stal?
(...)
Yvank_ schreef:Die zijn niet waterdichtmaar als je ze daar niet voor wil gebruiken dan wel prima dekens.
Nies_ schreef:Het is vooral belangrijk dat je de halsdeken schoon houdt en evt de manen inspuiten met anti-klit.