Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janntjuh schreef:Hopelijk kunnen jullie mij adviseren.
Ik zit te twijfelen tussen 2 apparaten, de Liscop lite en de Heiniger Progress Style. De eerste kan ik kopen voor €225, de andere voor €270. Ik ga hem gebruiken om mijn (inmiddelse fluffy) tinker 2-3x in het jaar helemaal te scheren en om de baard bij te houden. Welke raden jullie mij aan?
VWestra schreef:Ik gebruik nu een moser adelar van een stalgenoot maar ik wil graag zelf 1 aanschaffen. Nu kan ik de moser adelar alleen nog vinden bij 1 winkel. Andere winkels hebben de Wahl adelar, weet iemand wat het verschil is behalve het logo? Is het wel dezelfde kwaliteit en onderdelen? Prijs scheelt namelijk €30 tussen Moser en Wahl terwijl er wel hetzelfde type op staat vermeld. Ik hoop dat iemand van jullie dat meer duidelijkheid over kan geven.
Eva schreef:Hier is de tijd helaas ook weer aangebroken. Vorig jaar een scheermachine gehuurd bij de divoza, maar wat een lawaai maakt dat ding! Ben er 3 dagen mee bezig geweest om het hele paard te scheren, om het kwartier was dat ding weer overhit en deed ie het niet meer.
Wil er nu dus zelf graag een aanschaffen maar heb 0 verstand van scheermachine's
Ik zoek een apparaat die niet te zwaar is, die stil!! is, en het liefst zonder snoer.
Heb de aesculap economcl gezien die aan mijn eisen voldoet, maar die is wel errrug duur.
Wie weet de goede machine voor mij?
Liesbethje schreef:Lauraxnick schreef:Is er iemand met een Farmclipper 3 die weet op hoeveel mm dit apparaat scheert?
Ik heb de farmclipper 3, volgens de beschrijving scheert hij op 1mm maar de ervaring leert dat hij gelijk scheert aan mijn tondeuse van sectolin op 2mm