Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
woepsie90 schreef:Mijn Rambo die ik pas 4 weken gebruik is nu al aan het slijten![]()
[ [url=m/6qf7R9.jpg]Afbeelding[/url] ]
De sluiting van de liner schuurt de binnenkant van de deken open geloof ik. Het gaat om de borst.
Dit komt denk ik redelijk ongelofwaardig over, ik begrijp ook niet hoe dit nu al kan met zo'n vreselijk dure goede deken![]()
Gelukkig heb ik garantie. Ik hoop dat Horseware er iets mee kan... hebben er meer zulke ervaringen met Horseware/Rambo?
PenC schreef:Hai allemaal,
Zoals de meeste hier, ook ik aan het kloten met verschillende dekens. Vond 200 echt te warm voor overdag maar 0 misschien toch te koud voor 's nachts (en ik had geen 100).
Lang verhaal kort: Ik wil de bucas power turnout deken aanschaffen omdat ik dat gezeul met dekens helemaal zat ben. Dan staat hij in ieder geval tussen de 0 en 15 graden goed, en mocht het gaan vriezen kan ik er nog een liner onder doen.
Anyway: Nu lees ik dat deze dekens groot vallen. ik heb een E pony van 1.55, hij is niet echt smal gebouwd (maar zeker niet breed zoals een Haflinger/Fjord) maar op de een of andere manier schuiven heel veel dekens naar achter en staan ze echt op spanning bij zijn borst. Dus mijn brandende vraag aan jullie: Wat is jullie ervaring met deze dekens voor de wat smallere paarden en pony's? Werkt het magneetsysteem goed? Of kan ik beter geen Bucas aanschaffen maar bijv een Amigo Bravo? of ander merk?
Vind het zo zonde om €239 uit te geven om er de volgende dag achter te komen dat het voor geen meter ligt...
ALVAST HEEL ERG BEDANKT!
PenC schreef:Heel veel dank Jennifer! Ze lijken inderdaad wel erg lang.. Ik ga me eens even verdiepen in de Irish..
Wellicht dat zo'n kruis sluiting (V-sluiting) zoals de Rambo Original Turnout heeft ook wel het naar achter schuiven tegen gaat..
Alle tips zijn welkom
lianne304 schreef:aangezien ik volgendjaar winter mijn haffje toch wel onder een deken wil hebben.
welke maat hebben jullie haflinger ?
ik zat te denken aan een 175 of 185 ze is zeker niet breed voor een haf en is circa 145 groot.
en hoe veel grams zou ze moeten hebben ?