Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MoniekV schreef:Natuurlijk kunnen ze de regen wel hebben maar het ligt ook aan het paard. Mijn merrie doet het liefste een schildpad na als het regent, ze wilt dr halsdeken dan ook over dr oren
. Ook al is het 's zomers 30 graden en denk je lekker een regenbui om af te koelen staat zij aan het hek omdat ze naar binnen wilt...
doemaar schreef:MoniekV schreef:Natuurlijk kunnen ze de regen wel hebben maar het ligt ook aan het paard. Mijn merrie doet het liefste een schildpad na als het regent, ze wilt dr halsdeken dan ook over dr oren
. Ook al is het 's zomers 30 graden en denk je lekker een regenbui om af te koelen staat zij aan het hek omdat ze naar binnen wilt...
Haha klopt ligt natuurlijk per paard. Ik heb een fjord over het algemeen hebben die het sneller te warm dan te koud! Ben ook alleen maar koudbloed bikkels gewend... Ook sta ik op een stal waar ze gehele jaar door buiten staan met verschillende rassen sterker nog die van mij is met een haflinger de enige koudbloed
ze zijn dus ook wel wat gewend denk ik, want geen 1 is een koukleumpje
Kasmir schreef:Het lijkt me dat als een deken niet past ook de trust-dekens drukplekken geven, lijkt me een gevalletje van niet passen. Ik kan nu ook alle Amgio Bravo's afbranden omdat dat deken een kale plek op de schoft van m'n paard gaf maar dat komt gewoon omdat die niet paste.