Staat ook nog in de nacht op stal, kwpn’er. Is echt niet te vergelijken en per paard gewoon verschillend. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
AnnoNiemand schreef:Als het volgende week -15 wordt ben ik benieuwd wat de mensen voor dekens op doen die nu al 650 gram op hebben liggen. 1 kilo?
Heb een reserve Rhino opgedaan en snel vervangende materialen gekocht. Dit weekend maar even knutselen. 
) Bloodymary schreef:Ik wist niet eens dat dat bestond, dekens met 650 gram.
Cas staat nu lekker onder 300, normaal onder 150 in de winter. Zijn wei (dag en nacht buiten) is in de open vlakte, dus kan soms wel guur waaien. Maar ze hebben een hele grote inloopstal waar ze in kunnen. Maar de meeste blijven toch liever buiten.
manzano schreef:Een heel andere vraag, maar ik had vannacht m'n paard onder een liner van Pagony staan. Die is gewoon van stof ipv die gladde stof zoals Horseware heeft. Op zich helemaal prima, maar die deken was vanochtend zó statisch dat het gewoon zielig was om hem af te doen. Allemaal schokken en geknetter.
Iemand enig idee hoe je dat kan voorkomen? Er ligt een staldeken overheen met gladde voering, maar neem toch aan dat een onderdeken wel wat "wrijving" moet kunnen hebben.
manzano schreef:Een heel andere vraag, maar ik had vannacht m'n paard onder een liner van Pagony staan. Die is gewoon van stof ipv die gladde stof zoals Horseware heeft. Op zich helemaal prima, maar die deken was vanochtend zó statisch dat het gewoon zielig was om hem af te doen. Allemaal schokken en geknetter.
Iemand enig idee hoe je dat kan voorkomen? Er ligt een staldeken overheen met gladde voering, maar neem toch aan dat een onderdeken wel wat "wrijving" moet kunnen hebben.