Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xtessax83 schreef:Zondag wordt mijn shet geschoren, uitgesteld en gehoopt dat we niet op dit punt zouden komen. Sinds een half jaar pas in mijn bezit dus we wouden eerst aankijken.
Maar nu komt het welk deken? Overdag kan ze zonder ga ik vanuit met deze temperaturen maar voor snachts? Waar doe ik goed aan ik heb geen flauw idee en zeker niet met een geschoren pony. Ik heb momenteel nu een Bucas Freedom van 300 gram besteld maar is dit niet te warm? Deze heeft wel een brede temperatuur natuurlijk maar het is een dik deken.
En wat voor iets moet ik anders hebben
Yvank_ schreef:xtessax83 schreef:Zondag wordt mijn shet geschoren, uitgesteld en gehoopt dat we niet op dit punt zouden komen. Sinds een half jaar pas in mijn bezit dus we wouden eerst aankijken.
Maar nu komt het welk deken? Overdag kan ze zonder ga ik vanuit met deze temperaturen maar voor snachts? Waar doe ik goed aan ik heb geen flauw idee en zeker niet met een geschoren pony. Ik heb momenteel nu een Bucas Freedom van 300 gram besteld maar is dit niet te warm? Deze heeft wel een brede temperatuur natuurlijk maar het is een dik deken.
En wat voor iets moet ik anders hebben
Veeeeel te warm echt dan smoort die. Ik heb veel vaker deze periode geschoren hooguit 100 gram snachts met meestal alleen eczeem deken. In zomervacht zijn ze net zo glad hè.. ging hierbij om een fjord.