Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zack schreef:Mag ik vragen, of jullie denken dat jullie paardjes van suiker zijn?
Perla schreef:mijn paard is geschoren en stond onder een 490 grams en nu staat ze onder een 250 en een fleece deken
ze staat in een binnenstal waar het lekkerwarm is
Up_to_Date schreef:Zack schreef:Mag ik vragen, of jullie denken dat jullie paardjes van suiker zijn?
Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten.![]()

fransje23 schreef:Perla schreef:mijn paard is geschoren en stond onder een 490 grams en nu staat ze onder een 250 en een fleece deken
ze staat in een binnenstal waar het lekkerwarm is
Jij bent blij dat je paard in een binnenstal staat waar het lekker warm is???? Heb je weleens gekeken wat de optimale temperatuur voor een paard is? Lekker warm betekend overigens ook vaak slecht geventileerd.....
Zack schreef:Ik zeg ook niet dat dat niet mag!![]()
Maar wat mij opvalt, is dat veel mensen denken dat dit nog "koud" is voor hun paarden omdat het voor ons ook nog koud is.
Dit is absoluut niet waar.
De ideale temperatuur voor een paard ligt bij de 5 a 10 graden.
Die van mij staat overdag gewoon 9 uur buiten, kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit bij de meeste mensen het geval is.
En dan lees ik ook nog "Ja hij staat lekker warm in een binnen stal"
Ik kan je verzekeren dat je paardje het een stuk minder lekker warm vind![]()
Die van mij krijgt pas een 300grams op als het 5 graden vriest.
(voor de duidelijkheid, die van mij zit ook in zijn zomervachtje door dit warme weer)
Romytjuuh schreef:Wat is het ideale tempratuur voor een paard dan?
Jennyxx schreef:Romytjuuh schreef:Wat is het ideale tempratuur voor een paard dan?
Rond de 5 a 10 graden

SuuZzel schreef:Jennyxx schreef:
Wat is het ideale tempratuur voor een paard dan?
Rond de 5 a 10 graden