Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
snorkel1986 schreef:Mijn jonkie geschoren staat nog prinsessen heerlijk onden haar 100 gram zonder hals.. ( met stond ze te zweten)zo zie je maar paard verschillend ( wel snachts op stal en overdag op wei met gras)

Aatrox schreef:Gevoelstemp is hier overdag -5 tot -10 zelfs met een absurde oosterwind erop.. Paarden staan er lekker onder, wordt het erger dan -10 met wind dan kan ik alles nog naar 950 gram gooien zelfs maar denk dat dit toch wel de max is voorlopig hoor.
gr_roos schreef:Ik voel me wel een dierenbeul als ik het zo lees. Geschoren onder 250 gram. Vandaag kijken of de hals erbij moet, maar hij is nog steeds aangenaam onder zijn deken. Hij staat overdag buiten (vlakbij de kust, dus altijd meer wind) en ‘s nachts op stal.
gr_roos schreef:Ik voel me wel een dierenbeul als ik het zo lees. Geschoren onder 250 gram. Vandaag kijken of de hals erbij moet, maar hij is nog steeds aangenaam onder zijn deken. Hij staat overdag buiten (vlakbij de kust, dus altijd meer wind) en ‘s nachts op stal.