Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dus ik heb nu een medium een XXL
Gelukkig is mijn huidig paard niet zo groot en past de medium nog wel
Damelza schreef:Ik heb een theorie gehoord en ben benieuwd wat jullie daarvan vinden
Een 0gr deken met 100gr liner is warmer dan een 100gr deken. De reden was ‘meerdere laagjes’
Damelza schreef:Interessant! Dus je zou eigenlijk kunnen zeggen dan een 0 grams deken met een 100gr liner warmer is dan een 100gr deken.
Ik denk altijd heel veel na, zou je dan voor een kleinere overstap eerder gaan naar een 0gr deken met 200gr liner of een 100gr deken met een 100gr liner.
Ik zit tegenwoordig ook in het algoritme van op welke manier de klipjes van een deken officieel vastmoeten (welke kant opwijzend) etc. Nu schijnt de regel te zijn bij een 3-singelsysteem dat eerst de middelste buiksingel vast moet en daaroverheen kruislings de andere twee singels. Iemand die dit altijd anders doet?
mavantos schreef:Damelza schreef:Interessant! Dus je zou eigenlijk kunnen zeggen dan een 0 grams deken met een 100gr liner warmer is dan een 100gr deken.
Ik denk altijd heel veel na, zou je dan voor een kleinere overstap eerder gaan naar een 0gr deken met 200gr liner of een 100gr deken met een 100gr liner.
Ik zit tegenwoordig ook in het algoritme van op welke manier de klipjes van een deken officieel vastmoeten (welke kant opwijzend) etc. Nu schijnt de regel te zijn bij een 3-singelsysteem dat eerst de middelste buiksingel vast moet en daaroverheen kruislings de andere twee singels. Iemand die dit altijd anders doet?
De middelste gaat als laatste
Nibbit schreef:De midelste echt als eerste, dan sluit het naar mijn idee mooier aan.
En klips naar binnen
Anders krijg ik error hoor

Overlapt elkaar mooi haha.
) dus daar moet een verlenging aan. Die heb ik liever onder de andere singels zitten en niet aan de buitenkant. Dat is al goed gebleken vermits die om onduidelijke redenen regelmatig loshangt als ik op stal kom en dan hangt ie in ieder geval nog in de andere singels ipv helemaal los.
Als ze te koud staat valt ze vaak wat af.
zo zie je maar paard verschillend ( wel snachts op stal en overdag op wei met gras)