Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cinniz123 schreef:Een vraag aan de meiden die hun dekens wel eens zelf repareren/aanpassen met naaimachine.....Welke garen gebruiken jullie?
Degen die ik nu heb gebruikt heeft t niet gehouden vandaar mn vraag.
Koper schreef:cinniz123 schreef:Een vraag aan de meiden die hun dekens wel eens zelf repareren/aanpassen met naaimachine.....Welke garen gebruiken jullie?
Degen die ik nu heb gebruikt heeft t niet gehouden vandaar mn vraag.
Ik gebruik supersterk garen van Gütermann. De verkoper heeft me uitgelegd dat ze dat garen ook gebruiken voor leren bankstellen. Het is het enige garen wat ik niet met mijn gebit op maat kan maken, heb d'r echt een schaar voor nodig. Met dit garen heb ik ook hoofdstellen gemaakt. Ik doe reparaties wel met de hand, heb geen machine.
Mijn ruin was een beetje doorgelekt onder de Bravo dus hem gisteravond onder de Weatherbeeta gezet. Mijn merrie al een paar dagen onder de Rhino, die is al wel zwaar maar houdt 't denk ik nog wel een paar uur. Allebei ongevoerd. Mijn merrie heeft ook het halsdeel er op en die houdt het wonderwel. Is ook wel verzadigd maar pony is nog grotendeels droog.
thanx die zat ik indd aan te denken maar wist niet of deze sterk genoeg was,top die ga ik zo even halen!
Vanavond wordt het kouder en krijgen ze allebei 100 grams op. Voor mijn ruin omdat dat de enige deken is die ik nog droog heb voor hemen voor mijn merrie omdat ik toch ga wisselen en dan er dan meteen een liner onder frommel. Zij heeft het eerder koud en haar nu nog droge regendeken is dunner dan de Rhino.
No_No schreef:Ik heb ook amigo Hero gehad voor mijn fjord en mijn Arabier heeft ook een. Geen problemen met scheuren gehad.
Mijn pony staat heerlijk onder zijn enorme pak dekens![]()
Net een stal geknutseld maar daar wil hij niet in dus dan maar weer buiten.
By_Chantal schreef:Bij de Welkoop hier in Bodegraven kost Bucas dekens wassen met Bucas rug wash € 16,00 ( met behoud van je Bucas garantie! ) door paardendekenwasserij reeuwijk
[ [url=m/WSbJVW.jpg]Afbeelding[/url] ]