Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
colleen3 schreef:De Hero van Amigo heb ik ook gepast, maar dat was al flink sjorren om 'm überhaupt dicht te krijgen van voren. Bucas is zowel bij schouders als billen vééls te smal. Als Rhino niet breder uitvalt dan de Bravo is dat ook geen optie.. dan wordt het denk ik toch maar een Nika halve hals erbij. Heb ook naar fedimax XL halve hals gekeken, maar die is er helaas niet in 400 gram.
Kasmir schreef:Ik heb hiervoor een Bucas maat 195 gehad, paste ook wel maar gaf ook een drukplek op de schoft en die kon echt niet nog een maat kleiner (dacht toen de drukplekken op te lossen door een maatje groter te bestellen xD). Dat deken heb ik wel aan een ander paard op stal kunnen geven. Ik heb nu de Wug Lite in maat 6'6 en 6'9 besteld, ben benieuwd. Op die foto's zit er trouwens geen onderdeken onder, dat is de voering van het deken zelf.. Als de lite in 6'6 bevalt en niet te krap wordt aan de voorkant ga ik deze ook in de medium variant bestellen.
Heb ook de indruk dat de Rhino wug groter valt dan de Amigo Bravo?
LisaFaded schreef:Ik zit in een dilemma. Ik heb een pony die niet is geschoren. Het is een new forest pony. Ik heb deze deken gekocht bij me eerdere pony. Ik heb een bucas celtic stable extra deken. Dit vanwege de fleece voering. Dan kan ik hem mooi opleggen als ik gereden heeft en bezweet is.
Nu mijn vraag is deze deken niet te warm? Ik heb op google gekeken tot welke graden hij kan, normaal staat bij bucas dekens. Alleen kan niks vinden
http://www.agradi.nl/bucas-celtic-stable-extra-tartan-125-168.htm
Blon_D schreef:LisaFaded schreef:Ik zit in een dilemma. Ik heb een pony die niet is geschoren. Het is een new forest pony. Ik heb deze deken gekocht bij me eerdere pony. Ik heb een bucas celtic stable extra deken. Dit vanwege de fleece voering. Dan kan ik hem mooi opleggen als ik gereden heeft en bezweet is.
Nu mijn vraag is deze deken niet te warm? Ik heb op google gekeken tot welke graden hij kan, normaal staat bij bucas dekens. Alleen kan niks vinden
http://www.agradi.nl/bucas-celtic-stable-extra-tartan-125-168.htm
die deken heeft 470 gr voering als het de deken van je link is. Wanneer je paard niet geschoren is maar wel een deken op heeft is dit geheel afhankelijk van het aantal gram dat nu op zijn rug ligt..