Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JenniferU schreef:als je geen verschil meer ziet zou ik de hals af doen, bij juun is de hals nog aardig kaal( groeit wel al ietsje)hij is in november geschoren.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Kasmir schreef:Mijne staat nu ook onder 200gr wug, maar die zakt dus onwijs scheef. Ik weet niet of het door het model komt, de maat of doordat het komt dat het een tweedehandsje is die al aardig is afgedragen. Ik twijfel dus erg om óf een nieuwe wug te bestellen en dan te hopen dat die wel goed blijft liggen... Of misschien toch een ander deken, maar m'n voorkeur gaat wel uit naar zo'n halve hals. En dit deken geeft gekgenoeg ondanks dat hij onwijs scheef zakt geen schuurplekken, maar goed dit is 'm dus ook niet. Nu dacht ik slim te zijn en een wat oudere wug te kopen om te kijken of het bevalt maar nu weet ik dus eigenlijk nog niets xD. Maar ben het een beetje moe telkens dure dekens te kopen die voor drukplekken zorgen (praktisch elk deken wat op de schoft stopt) of zoals deze nu dus constant schuin zakt.
Zo tof ik haar dus aan vandaag:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Na het rechttrekken (wat echt maar voor heel even werkt, hij zakt ook telkens op dezelfde manier, dezelfde kant schuin)
[ Afbeelding ]
Het lijkt ook alsof de bovenlaag van de onderlaag van het deken aan het wandelen is..
[ Afbeelding ]