Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pluisje88 schreef:Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met de farmclipper accu of de heiniger explorer?
Ik was al een tijdje aan het kijken naar de tweede. Ik heb maar 1 paard om te scheren maar dat gedoe met verlengsnoeren en dergelijke is wel echt vervelend eigenlijk. Aan de andere kant, als het veel geld scheelt ben ik daar wel toe bereid. bijna 500,- voor 1 a max 2x per jaar gebruik is ook wel een hoop geld.
Ik huur nu altijd een apparaat. geloof dat het een kerbl of een farmclipper is. Fijne machine. Scheert netjes alleen trilt hij wel erg. Heb daarna altijd meer dan een week pijn in mijn hand/arm. Op zich lukt dit dus prima maar ik ben altijd als de dood dat het geleende apparaat de geest geeft wanneer ik hem gebruik. Zou dus op zijn minst daarom al graag een eigen willen hebben..
pluisje88 schreef:Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met de farmclipper accu of de heiniger explorer?
Ik was al een tijdje aan het kijken naar de tweede. Ik heb maar 1 paard om te scheren maar dat gedoe met verlengsnoeren en dergelijke is wel echt vervelend eigenlijk. Aan de andere kant, als het veel geld scheelt ben ik daar wel toe bereid. bijna 500,- voor 1 a max 2x per jaar gebruik is ook wel een hoop geld.
Ik huur nu altijd een apparaat. geloof dat het een kerbl of een farmclipper is. Fijne machine. Scheert netjes alleen trilt hij wel erg. Heb daarna altijd meer dan een week pijn in mijn hand/arm. Op zich lukt dit dus prima maar ik ben altijd als de dood dat het geleende apparaat de geest geeft wanneer ik hem gebruik. Zou dus op zijn minst daarom al graag een eigen willen hebben..
IvankBacardi schreef:pluisje88 schreef:Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met de farmclipper accu of de heiniger explorer?
Ik heb de heiniger explorer nu 2 jaar denk ik. Echt een topper.
Ik gebruik hem wel veel gebruik hem maandelijks denk ik. Geloof wel dat de accu slechter word als je hem niet vaak gebruikt maar zelf geen ervaring mee.
daphiena schreef:Ik heb een vraagje over mijn farm clipper. Vorig jaar gekocht en netjes kunnen scheren. Daarna een poging gedaan om de shet van een vriendin te scheren maar halverwege pakte de messen de vacht niet meer hij kamt er als het ware doorheen. Zij heeft dit later verder afgemaakt met een andere machine nu wilde ik vandaag kijken of hij mijn paard wel pakt maar helaas ook niet en zo dik Is zijn vacht niet. Kan het zijn de de messen bot zijn of heb ik iets verkeerd afgesteld? Het is mijn eerste machine en heb er totaal geen ervaring meeDeze set mesjes Is in totaal 2 keer op mijn eigen paard gebruikt en een kwart shet zijn ze al zo snel bot?